بیرانوند: از پرسپولیس شکایت می‌کنم/ تراکتور هواداران پرشوری دارد و همیشه یار دوازدهم هستند

12:39 - 06 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۵۱۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بیرانوند: از پرسپولیس شکایت می‌کنم/ تراکتور هواداران پرشوری دارد و همیشه یار دوازدهم هستند
دروازبان تیم ملی و باشگاه تراکتور گفت: دوست داشتم چالش جدیدی در زندگی‌ام تجربه کنم و باید به جا‌هایی بروم که که به درد آینده و مربیگری ام میخورد زیرا فوتبال من روزی تمام خواهد شد و به سمت و سوی مربیگری خواهم رفت.

خبرگزاری میزان - علیرضا بیرانوند دروازبان ملی‌پوش تراکتور پس از حضور در تست‌های پزشکی و ورزشی پیش فصل تراکتور در ایفمارک و در جمع خبرنگاران در رابطه با شرایط فنی‌اش، اظهار داشت: اتفاق بسیار مثبتی است که بازیکنان و کادرفنی از شرایط جسمانی مطلع شوند و برای ادامه فصل مشکلی وجود نداشته باشد.

وی درباره حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و تاثیر دراگان اسکوچیچ در تراکتور، اضافه کرد: او از کسانی است که زحمت زیادی برای فوتبال می‌کشد و انشاالله بتوانیم محبت‌های او را جبران کنیم. اسکوچیچ مربی بادانشی است و تمرینات خوبی را با او پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم سال ویژه‌ای با تیم خوبمان در انتظارمان باشد.

بیرانوند ادامه داد: بعد از اتفاقاتی که در تیم ملی برای اسکوچیچ رخ داد، او خیلی چیز‌ها را می‌خواهد ثابت کند که ما هم به او کمک می‌کنیم. نزدیک دو سال با اسکوچیچ در تیم ملی کار کرده‌ام و امیدوارم در تراکتور هم شرایط خوبی را با هم تجربه کنیم.

بیرانوند در رابطه با حواشی انتقال از پرسپولیس به تراکتور مطرح کرد: دوست داشتم چالش جدیدی در زندگی‌ام تجربه کنم و باید به جا‌هایی بروم که که به درد آینده و مربیگری ام میخورد زیرا فوتبال من روزی تمام خواهد شد و به سمت و سوی مربیگری خواهم رفت. خداراشکر باشگاه بزرگ تراکتور هواداران پرشوری دارد که همیشه نشان دادند یار دوازدهم تیمشان هستند.

دروازه‌بان تیم ملی و تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: این انتقال اتفاقی بوده که افتاده! برخی نمی‌خواستند به پرسپولیس برگردم. صحبتی از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس شنیدم که گفته بود تمام پول بیرانوند را داده‌ایم! من اخیرا با وکیلم صحبت کردم و امروز از پرسپولیس بابت طلب‌هایم شکایت می‌کنم. از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و دلیل فسخ قراردادم عدم پرداخت مطالباتم بود. دوست نداشتند بیرانوند، پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس از لحاظ تعداد جام شود!

انتهای پیام/



علی
|
United States of America
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
0
0
علی بیرو، خراب کردی. پسر چی میگی؟ اگر شرایط و آینده همانطور که تو تحلیل میکنی، رقم بخورد که تو، نامه نانوشته دانی. بحث مصاحبه تو فقط پول است. تراکتور، هواداران و زنوزی نباید گول حرفهای تو را بخورند چرا که فقط تو و چند بازیکن میلیاردی، نظر به قهرمانی تراکتور دارید و حالا پشت هواداران این تیم پنهان می شوید، در صورتی که نه مدیر عامل این باشگاه ماندنی است و نه شماها. هواداران نباید تعصب و حمایت و شوق خود را به بازارگرمی های شما عزیزان و مدیریت کنونی باشگاه ترجیح بدهند. زنوزی بیشتر از هزینه ای که می کند، از سرمایه گذاری تراکتور و حمایتهای سرمایه گذاری تبریز بهره برده و می برد. برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت دارم اما آنها قهرمان نمی شوند چرا که ادعاهای آنها صداقت این باشگاه بزرگ را کمرنگ می کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *