انتخابات آمریکا|

هریس هدف حملات لفظی جمهوری‌خواهان؛ ترامپ رقیب احتمالی خود را افراطی توصیف کرد

13:04 - 04 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۸۷۱
هریس هدف حملات لفظی جمهوری‌خواهان؛ ترامپ رقیب احتمالی خود را افراطی توصیف کرد
دونالد ترامپ و رقیب احتمالی او در انتخابات ریاست‌جمهوری در گردهمایی‌های انتخاباتی یکدیگر را هدف حملات لفظی قرار دادند.

خبرگزاری میزان - جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنرانی خود برای توضیح تصمیم برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی، این تصمیم را در راستای «حمایت از دموکراسی» خواند.

بایدن گفت: من معتقدم سوابق من به عنوان رئیس‌جمهور، دیدگاه من برای آینده آمریکا، همه مستحق یک دوره دوم هستند، اما هیچ چیز، نمی‌تواند مانع از نجات دموکراسی ما شود.

وی افزود: بنابراین من به این نتیجه رسیدم که بهترین راه رو به جلو، انتقال مشعل به نسل جدید است، این بهترین راه برای متحد کردن ملت ماست.

موج حملات جمهوری‌خواهان به کامالا هریس

کامالا هریس تنها چند روز پس از نقش جدید خود به عنوان نامزد احتمالی ریاست‌جمهوری حزب دموکرات، با موجی از حملات مورد حمایت جمهوری‌خواهان مواجه شده که شخصیت، سابقه و آگاهی او از وضعیت سلامت روان بایدن را زیر سوال می‌برد.

به گزارش آسوشیتد پرس، به‌طور کلی، ترامپ و متحدانش در دوره‌ای که یک روز پس از کناره‌گیری بایدن آغاز شد، ۲۵ به یک برای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی بیشتر از تیم هریس خرج می‌کنند.

براساس ردیابی‌های انجام شده، این رقم برای جمهوری‌خواهان بیش از ۶۸ میلیون دلار در برابر ۲.۶ میلیون دلار برای دموکرات‌هاست.

این تفاوت خیره کننده منعکس کننده هزینه‌های واقعی برای این هفته و رزرو هفته‌های بعدی است که به‌طور قطع در روز‌های آینده تغییر خواهد کرد.

اما در حال حاضر، اعداد و ارقام نشان دهنده عدم تعادل خطرناک برای دموکرات‌ها در همان لحظه‌ای است که میلیون‌ها رای‌دهنده در حال تغییر نظرات خود در مورد معاون رئیس‌جمهور هستند؛ معاون رئیس‌جمهوری که بیشتر ۴ سال گذشته را در سایه بایدن گذرانده است.

ترامپ رقیب احتمالی خود را رادیکال توصیف کرد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، سیل حملاتی را به راه انداخته که رقیبش کامالا هریس را یک «چپ‌گرای افراطی» معرفی کرده و می‌گوید که نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حزب دموکرات، پشت سیاست‌های جو بایدن بوده است.

نامزد جمهوری‌خواه در نخستین رویداد علنی مبارزات انتخاباتی خود پس از خروج بایدن از رقابت‌های انتخاباتی ریاست‎جمهوری و حمایت از هریس، گفت که هریس در صورت انتخاب شدن، با اختلاف چپ‌ترین ساکن کاخ سفید خواهد بود.

ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود در کارولینای شمالی گفت: اگر می‌خواهید مراقبت‌های بهداشتی سوسیالیستی، تورم ویران‌کننده ملت، مرگ انرژی آمریکا، و یک چپ لیبرال افراطی دروغ‌گو به‌عنوان رئیس‎جمهور شما باشد، پس کامالا هریس نامزد شماست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *