رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور:بومی گزینی و تربیت مدیر در اولویت قرار گیرد

16:45 - 03 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۷۸۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور:بومی گزینی و تربیت مدیر در اولویت قرار گیرد
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: شهرستانی وقتی ایجاد شد باید ملزومات شهرستان هم ایجاد شود؛ مشکلات پزشکی، مشکلات اراضی، خوردو‌های شوتی و مشکلات خطوط گاز و… مشکلات مهمی هستند.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد که با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری و روسای دستگاه‌های اداری در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به خصوصیات رئیس جمهور شهید اظهار کرد: شهید رئیسی مردی بزرگ و فرزانه بود که باید راه این شهید ادامه پیدا کند. 

وی بیان داشت: شهید رئیسی در مسیر خدمت و ایجاد رفاه برای جامعه به لقاء الله پیوست، اما همه آحاد ملت هستند تا عهد و پیمانی را که با شهید بزرگوار بستیم، عملی کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور به سخنان مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: همه باید برای موفقیت این دولت تلاش کنیم، که موفقیت جمهوری اسلامی است؛ امیدوارم رئیس جمهور قدر اعتماد مردم را بداند و کابینه‌ای در تراز جمهوری اسلامی ایران، زحمات شهید رئیسی، انتظارات مردم و رهبر معظم انقلاب به مجلس معرفی کند و رأی اعتماد بگیرند و آینده کشور را بهتر ترسیم کنند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به پیشرفت زیاد در شهرستان لردگان خاطر نشان کرد: این پیشرفت‌ها در سایه سار نظام انقلاب اسلامی با تلاش فرزندان و پدران انقلاب و ایثار خون در منطقه لردگان اتفاق افتاده است.

وی در خصوص مشکلاتی که در شهرستان لردگان وجود دارد، اظهار کرد: شهرستانی وقتی ایجاد شد باید ملزومات شهرستان هم ایجاد شود؛ مشکلات پزشکی، مشکلات اراضی، خوردو‌های شوتی و مشکلات خطوط گاز و… مشکلات مهمی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان درباره تعدیل نیرو‌ها در پتروشیمی لردگان گفت: در پتروشیمی مسئول مربوطه قول داد تا رفع مشکل ۱۷۰ کارگر صورت گیرد و حقوق آن‌ها از طریق پتروشیمی لردگان پرداخت شود و تضمین کردند بومی گزینی و تربیت مدیر را اولویت قرار دهند تا متخصصین تربیت شوند و مردم منطقه خودشان صاحب کار باشند.

وی مطرح کرد: حضرت آقا تاکید کردند که شخصی مثل رئیس قوه قضاییه زمانی به استانی سفر می‌کند، خواسته مردم را باید مرتفع کند؛ تاکید حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای نیز براین است که خواسته مردم را دنبال کنید و تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *