نماینده مجلس: مردم به آینده تهران امیدوار باشند

16:30 - 03 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۷۸۴
نماینده مجلس: مردم به آینده تهران امیدوار باشند
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه‌های عمرانی در پایتخت با بیان اینکه شهرداری تهران توانست پروژه‌هایی که از گذشته متوقف شده بود را راه‌اندازی کند گفت: شهروندان به تهران امیدوار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با میزان درباره پروژه‌های عمرانی پایتخت اعلام کرد: مردم تهران با اقدامات خوب و امیدبخشی که درحال انجام است می‌توانند امیدوار باشند.

وی در همین رابطه افزود: پیداست که در این دوره از مدیریت شهری افراد زحمت‌کش و مشغول کار هستند. معمولا نمایندگان تهران از مسائل شهری بی‌خبر نیستند، اما گزارشاتی که شهردار تهران ارائه داد بسیار مفید بود و نمایندگان را در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار داد.

آقاتهرانی با بیان اینکه تعداد زیادی از پروژه‌های شهری به صورت گسترده اطلاع رسانی نشده است عنوان کرد: حتما شهروندان از دیدن فعالیت، کار و تلاش مسئولان خوشحال خواهند شد. البته مردم امیدوار باشند چراکه همکاران پای کار هستند و روز به روز شرایط بهتر می‌شود.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به اینکه شهرداری تهران توانست پروژه‌هایی که از گذشته متوقف شده بود را راه‌اندازی کند خاطرنشان کرد: البته انتقاد چیز بدی نیست و موجبات سازندگی را فراهم می‌کند، اما نفرت‌انگیزی و لجن پراکنی مذموم است.

وی ادامه داد: نباید به یکدیگر بی‌ادبی و بی‌احترامی کنیم. همه اعضای مجلس، شورای شهر و مسئولان می‌توانند مطالبه‌گر باشند و باید بپذیرند که مورد نقد هم واقع شوند. با استفاده از پیشنهادات دیگران، کار‌ها تکمیل شده و به ثمر خواهد نشست.

آقاتهرانی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر همدلی و امید دادن به مردم تاکید می‌کنند یادآور شد: در راستای این فرمایشات همه قوا باید با یکدیگر متحد شوند تا کار‌ها و پروژه‌ها به نتیجه برسد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد مجلس در برابر اقدامات شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل عمومی اظهار داشت: مجلس رویکرد مثبتی در برابر اقدامات شهرداری برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی دارد اما بودجه مسئله مهمی است و شهرداری به قدر کافی در این موضوع مستغنی است. حتی برخی از پروژه‌های شهری به دولت هم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *