زاکانی:ادعای پست فروشی در شهرداری غلط بود

13:24 - 27 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۵۶۵
زاکانی:ادعای پست فروشی در شهرداری غلط بود
شهردار تهران ضمن اشاره به اینکه ادعای پست فروشی در شهرداری غلط بود و حتما شکایت می‌کنم، گفت: چه آنهایی که علیه بنده امضا جمع کردند و چه آنها که به نفع بنده این کار را کردند این امضاها مبنای قانونی ندارند.

خبرگزاری میزان - علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۳ در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: ادعای پست فروشی در شهرداری غلط بود و حتما شکایت می‌کنم. فردی که چنین ادعایی را مطرح کرد یکی از کارمندان ماست که نظر مجموعه‌های نظارتی شهرداری به او منفی است.

وی با بیان اینکه این فرد پس از سال‌ها این موارد را بیان کرد، افزود: نظر آن فرد را بررسی کردیم که ناردست بود و شکایت از او صورت گرفت. یک موقع است که کسی نقد و نظری دارد که مطرح می‌کند، اما کسی که به این صورت انتقام گیری دارد می‌کند و کلیپی پر کرده و منعکس می‌کند که خلاف واقع است.

وی درباره انتقادات مطرح شده در شورای شهر بیان کرد: اقلیت مخالفی در شورای شهر هستند که حرف‌های خودشان را می‌زنند و نظرشان برای ما محترم است.

شهردار تهران ضمن اشاره به اینکه انتقادات ۱۰۰ درصد نادرست است، ادامه داد: ما ۱۳۳ افتتاح داشتیم برخی از این دوستان در یکی از این افتتاح‌ها نیامدند.

زاکانی توضیح داد: درباره پشت پرده امضا‌های جمع شده در مورد شهردار تهران قبلاً توضیحات لازم را دادم و باید بگویم مبنای جمع آوری این امضا‌ها سراسر تهمت است.

وی افزود: رأی و نظر آنان که علیه بنده امضا جمع کردند محترم است، اما بیش از آن‌ها هم امضا‌هایی برای ماندن اینجانب در شهرداری تهران امضا کردند، اما باید بگویم که چه آن‌هایی که علیه بنده امضا جمع کردند و چه آن‌ها که به نفع بنده این کار را کردند این امضا‌ها مبنای قانونی ندارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *