عملیات شناسایی هدهد؛ مختصات مهم‌ترین پایگاه‌ هوایی رژیم صهیونیستی افشا شد

16:32 - 03 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۷۷۹
عملیات شناسایی هدهد؛ مختصات مهم‌ترین پایگاه‌ هوایی رژیم صهیونیستی افشا شد
حزب‌الله لبنان سومین قسمت از مجموعه عملیات شناسایی هدهد را منتشر کرده که اطلاعاتی را از پایگاه هوایی رمات دیوید رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد.

خبرگزاری میزان - حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه، ۳ مرداد، تصاویر مربوط به سومین بخش از مجموعه عملیات شناسایی هدهد را منتشر کرد.

تصاویر اخیر مشخصاتی از پایگاه هوایی رمات دیوید رژیم صهیونیستی ارائه می‌دهد.

رسانه‌های عبری‎زبان با اشاره به این عملیات، گزارش دادند: حزب‌الله به جنگ روانی خود ادامه می‌دهد و امروز تهدیدی را علیه نیروی هوایی اسرائیل مطرح کرد.

رسانه نظامی حزب‌الله لبنان با انتشار این ویدیو، نوشت: مقاومت لبنان به جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای مقابله با تروریسم اسرائیل ادامه می‌دهد؛ مقاومت توانایی خود را برای رسیدن به هر نقطه‌ای که بخواهد نشان داده است.

این بیانیه می‎گوید: آنچه مقاومت به تصویر می‌کشد، می‌تواند ضربه بزند؛ پیامی که تصاویر امروز می‌دهد این است که مقاومت از دشمن نمی‌ترسد.

براساس این گزارش پایگاه هوایی که از آن عکس گرفته شد، یکی از مهمترین پایگاه‌های هوایی دشمن و تنها پایگاه هوایی در شمال اسرائیل است؛ در ادامه اطلاعات دقیقی در مورد اهمیت پایگاه هوایی نظامی که دیروز از آن عکس گرفته شد، ارائه خواهیم کرد.

این عملیات شناسایی با وجود اوج هشدار رژیم صهیونیستی و وجود سکوهای پدافند هوایی صورت گرفته است.

حزب‌الله لبنان در روز ۱۹ تیر نیز تصاویر جدیدی منتشر کرد که نشان می‌داد پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان اشغالی از سوی پهپاد‌های این جنبش تصرف شده است.

این ویدیو با عنوان هدهد-۲ پایگاه‌های اطلاعاتی و فرماندهی رژیم صهیونیستی و پایگاه‌ها و پست‌های نظامی تازه‌تاسیس در این منطقه را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *