عضو کمیسیون بهداشت: دولت و مجلس تحقق تکالیف برنامه برای محرومیت‌زدایی را پیگیری کنند

10:13 - 02 مرداد 1403
کد خبر: ۴۷۸۴۴۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون بهداشت: دولت و مجلس تحقق تکالیف برنامه برای محرومیت‌زدایی را پیگیری کنند
روح‌الامینی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رفع تبعیض در احکام همه ادوار برنامه تکرار شده است، گفت: اکنون وقت عملیاتی کردن این احکام رسیده و دولت و مجلس باید در این رابطه پیگیری کنند.

خبرگزاری میزان - عبدالحسین روح‌الامینی عضو کمیسیون بهداشت مجلس در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه، ۲ مرداد ماه) پس از ارائه گزارش عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سامانه‌های این وزارتخانه برای ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم و محرومیت‌زدایی، گفت: امیدوارم دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم بتوانند در جهت ایجاد تحول برای مردم دست در دست هم گام بردارند و فعل «می‌شود» و «می‌توانیم» را صرف کنیم و با امیدافزایی، راه شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور و کار‌های بر زمین مانده را دنبال کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفاه اجتماعی، محرومیت زدایی، رفع تبعیض، ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته، جز با همکاری برادرانه و دوستانه دولت و مجلس محقق نمی‌شود، عنوان کرد: این تکالیف در برنامه‌های همه ادوار تکرار شده است لذا باید به سمت عملیاتی شدن آن پیش برویم.

وی تأکید کرد: اکنون که حمایت همه جانبه اهالی و خانواده بزرگ انقلاب و آحاد مردم از دولت جدید صورت گرفته است باید تحقق بانک اطلاعات و سامانه‌های مربوطه در این حوزه را پیگیری کنیم.

روح‌الامینی اضافه کرد: به دوستان دولت و مجلس توصیه می‌کنم تا انسجام، همدلی و وفاق شکل گرفته را ادامه دهند و از افراطیان اطراف خود در مجلس و دولت می‌خواهم از افتادن در دام مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به تذکر نماینده‌ای از استان‌های غربی کشور، گفت: درباره پرداخت معوقه گندمکاران و کلزاکاران به سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی تذکر می‌دهم که تا کنون بخشی از آن پرداخت شده، اما بخشی از آن معوق مانده است. باید مزد کسانی که کمباین دارند و سر زمین‌های کشاورزی زحمت می‌کشند، تا عرقشان خشک نشده است، داده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: متذکر می‌شوم در هفته‌های پیش رو کمک کنیم تا یک کابینه و هیئت وزیران منسجم و خوبی در دولت چهاردهم شکل بگیرد که بتوانیم به اعضای آن افتخار کنیم. چنین همدلی و انسجامی که ایجاد شده کم‌نظیر است و همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند که دولت چهاردهم محکوم به موفقیت است.

انتهای پیام/


برچسب ها: جلسه علنی مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *