گفت‌وگو|

تاسیس ۲۰ مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان تا چند ماه آینده در تهران/ مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری باید تعرفه را رعایت کنند

7:50 - 31 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۹۳۷
تاسیس ۲۰ مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان تا چند ماه آینده در تهران/ مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری باید تعرفه را رعایت کنند
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از تاسیس ۲۰ مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان تا چند ماه آینده خبر داد و گفت: مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری حتما باید تعرفه شهرداری را رعایت کنند و اگر در این مورد تخلفی صورت گیرد همشهریان می‌توانند به سازمان ورزش اطلاع دهند.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با میزان درباره ساخت فضا‌های ورزشی مخصوص بانوان در سطح شهر تهران گفت: مجموعه ورزشی الزهرا(س) که به بانوان اختصاص داشت به مدیریت بحران واگذار شده است، اما همچنان ورزش بانوان در آن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با شورای اسلامی شهر تهران و کمیته ورزش انجام دادیم و حمایت‌های معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران برای تاسیس ۲۰ مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان برنامه‌ریزی کردیم که اتفاقی بی‌نظیر در پایتخت است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن اشاره به اینکه این ۲۰ مجموعه در مناطق مختلف شهر تهران پراکندگی دارند اما در مناطق جنوبی بیشتر است، افزود: با افتتاح این مجموعه‌ها سعی داریم فقر حرکتی که در بین مردم وجود دارد و در بین بانوان بیشتر است را جبران کنیم.

وی توضیح داد: این مجموعه‌ها دست پیمانکاران بودند و در حال بازپس‌گیریشان هستیم و طی چند ماه آینده به به بهره‌برداری می‌رسند.

اجاقی درباره تعرفه‌های مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری تهران بیان کرد: تعرفه‌های این مجموعه‌ها مصوب شورای اسلامی شهر تهران است. بهای این خدمات همان تعرفه‌های سال ۱۴۰۲ دولت است و حتی حدود ۴۰ درصد پایین‌تر از مصوب دولت به مردم خدمات ورزشی ارائه می‌دهیم.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه مجموعه‌های ورزشی وابسته به شهرداری حتما باید تعرفه شهرداری را رعایت کنند، عنوان کرد: اگر در این مورد تخلفی صورت گیرد و مجموعه‌ای بالاتر از تعرفه تعیین شده مبلغی را دریافت کنند همشهریان می‌توانند به سازمان ورزش اطلاع دهند و ما به این مسئله رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *