یک پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی در قالب «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در اردبیل با سازش مختومه شد

12:39 - 30 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۸۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
یک پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی در قالب «پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» در اردبیل با سازش مختومه شد
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون حل اختلاف استان اردبیل از سازش در پرونده ۹۷۰ میلیون تومانی با گذشت شاکی از حق خود در شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های عاشورای حسینی و یکی از فضایل اخلاقی ائمه اطهار (ع) بخشش و عفو است، اظهار کرد: نهضت حسینی (ع) مبتنی بر عفو، گذشت و دوری از رویکرد‌های انتقام‌جویانه است. شخصی که از حق مسلم خود گذشت می‌کند هم نزد خداوند پاداش دارد و هم موجب گسترش فضیلت اخلاقی گذشت در جامعه می‌شود.

وی افزود: در همین راستا شورا‌های حل اختلاف و ستاد صبر استان به عنوان نهادی جهت گسترش فرهنگ صلح، سازش و بخشایش توانسته‌اند اقدامات ارزشمندی انجام دهند و با اجرای پویش‌های معنوی و استفاده از متنفذین پرونده‌هایی را که به این نهاد‌ها وارد می‌شوند را با سازش مختومه کنند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون حل اختلاف استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: پرونده‌ای مالی به ارزش ۹۷۰ میلیون تومان به شعبه ۳۲ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل جهت سازش ارجاع شد که نهایتا با برگزاری چندین جلسه صلح و سازش و میانجیگری توسط اعضای پر تلاش این شعبه، زمینه برای صلح و سازش فراهم شد و خواهان پرونده از کل مبلغ ۹۷۰ میلیون تومان حق خود، به عشق امام حسین (ع) گذشت کرد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *