۵۰ مددجوی مرکز کاردرمانی زارعان خوی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

9:48 - 28 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۶۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۰ مددجوی مرکز کاردرمانی زارعان خوی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
زمینه بهره‌مندی ۵۰ مددجوی کاردرمانی زارعان خوی از ارفاقات قانونی در نتیجه بازدید مسئولان دادگستری آذربایجان غربی از این مرکز فراهم شد.

خبرگزاری میزان-ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فتحی مدیر کل زندان‌های استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خوی در پنجمین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی خوی از مجتمع کاردرمانی زارعان این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و مجیدی در این حضور ضمن عزاداری با مددجویان و بازدید از بند‌ها و کارگاه‌های حرفه آموزی با بیش از ۸۰ نفر از مددجویان دیدار چهره به چهره و ضمن رسیدگی به درخواست‌های آنان دستورات لازم را در مورد هر یک صادر کردند.

این بازدید و ملاقات چهره به چهره بهره مندی ۵۰ نفر از مددجویان از ارفاقات قانونی را به همراه داشت که از جمله آن موافقت با تعلیق ۷ نفر، آزادی مشروط ۶ نفر، مرخصی پایان حبس ۳ نفر و بررسی مجدد پرونده ۱۵ نفر و اعزام به مرخصی ۱۹ نفر از مددجویان این مرکز بود.

شایان ذکر است عتباتی و مجیدی به همراه دیگر مسئولین در مراسم عزاداری مددجویان شرکت و به همراه آن‌ها در سوگ سید و سالار شهیدان سینه زنی کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: ارفاقات قانونی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *