بازدید رئیس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی

15:39 - 26 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۴۴۸
بازدید رئیس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی
رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به استان قم، ضمن حضور در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در روز عاشوار، از پست‌های امداد و درمان هلال‌احمر و خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی نیز بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر- قم، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیئت همراه، صبح روز عاشورا به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام وارد شهر مقدس قم شد.

براساس این گزارش، کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها حضور و ضمن زیارت، از پست‌های امداد و درمان مستقر در حرم بازدید و از خدمات شایسته هلال احمر قم به عزاداران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در بیت مقام معظم رهبری حضور یافت و از نزدیک، در جریان روند ارائه خدمات امدادی و درمانی هلال‌احمر قم به عزاداران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار گرفت.

کولیوند همچنین در ادامه بازدید‌های خود، از پوشش امدادی عزاداران عاشورای حسینی در هیئت کف العباس علیه‌السلام بازدید کرد و با حضور در جمع عزاداران حسینی این هیئت به سوگواری پرداخت.

انتهای پیام/


برچسب ها: هلال احمر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *