گفت‌وگو|

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران: اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است

9:00 - 26 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۲۸۳
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران: اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است
سخنگو و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه امسال اقدامات فرهنگی مدیریت شهری در زمینه ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است، گفت: استفاده از هنر آیینی را در سطح شهر پررنگ دیدم.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با میزان درباره اقدامات مدیریت شهری جهت ایجاد نشانه‌های ماه محرم و عزاداری برای امام حسین (ع) در سطح شهر گفت: امسال اقدامات مدیریت شهری در ماه محرم نوآورانه و جدید بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه همچنین امسال استفاده از هنر آیینی را نیز در سطح شهر را پررنگ دیدم، افزود: علاوه بر این اقدامات کار‌های موفقی که در سال‌های قبل انجام شده بود نظیر محرم شهر امسال نیز ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سیاه پوشی شهر در ایام محرم چند صد سال است که توسط مردم تهران انجام می‌شود، افزود: مدیریت شهری باید در این زمینه اقدامات الگوساز انجام دهد و بهره‌برداری از هنر به عنوان ابزاری که می‌تواند پیام و محتوای مورد نظر ما را انتقال دهد در ماه محرم بسیار موضوعیت دارد که سازمان زیباسازی شهر تهران این اقدام را به خوبی انجام داده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران درباره برگزاری مراسم تعزیه و تئاتر خیابانی با موضوع عاشورا در فضا‌های عمومی شهر توسط مدیریت شهری با اشاره به اینکه تعزیه از آن دست هنر‌هایی است که علاقه‌مندان بسیاری دارد، بیان کرد: به نظر می‌رسد در زمینه تا حدودی عقب باشیم البته سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه برگزاری تعزیه صورت گرفته بود و این مراسم در پردیس تئاتر خاوران به خوبی انجام شده بود.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: محرم 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *