مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات ۳۲۵ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

8:33 - 24 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۱۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات ۳۲۵ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
معاون قضایی رئیس کل در امور ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران از ملاقات بی واسطه ۳۲۵ نفر از مراجعان در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادگستری استان تهران خبر داد.

خبرگزاری میزان- رستگاری گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دستگاه قضا و اجرای برنامه‌های ابلاغی سند تحول و تعالی قوه قضاییه در دادگستری استان تهران، ۳۲۵ مراجعه کننده در برنامه ملاقات مردمی مسوولان قضایی استان تهران با ۱۸ نفر از معاونین قضایی رییس کل دادگستری دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون قضایی رئیس کل در امور ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران گفت: این برنامه ملاقات مردمی که به صورت مستقیم و بی واسطه در جهت افزایش عدالت اجتماعی برگزار شد، مسئولین قضایی استان ضمن استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی وقضایی مردم، راهکار‌ها و دستورات لازم را ارائه دادند.

رستگاری گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی، تقاضای اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان از مهمترین مسائل و درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان بود که در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران ارائه شده است.

شایان ذکر است شهروندان برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران می‌توانند از طریق درگاه «سامانه ارتباطات مردمی دستگاه قضایی» به نشانی www.Same.eadl.ir مراجعه و درخواست خودرا ثبت کنند.

همچنین پس از ثبت درخواست‌ها برای پیگیری و دریافت نتیجه مناسب در خصوص پرونده‌های قضایی خلاصه روند پرونده و گزارشی از اقدامات صورت گرفته به مسئولان قضایی ارائه می‌شود تا دستورات و ارشادات قضایی به صورت مناسب‌تر ارائه شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *