رفع مشکل یکی از مراجعین ظرف ۴۸ ساعت پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از دادگستری اسلامشهر

17:19 - 20 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۷۳۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رفع مشکل یکی از مراجعین ظرف ۴۸ ساعت پس از بازدید رئیس کل دادگستری استان تهران از دادگستری اسلامشهر
مشکل یکی از مراجعان به دادگستری اسلامشهر در جریان بازدید رئیس کل دادگستری تهران از دادگستری این شهرستان حل شد.

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر با اشاره به بازدید علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از این حوزه قضایی در روز یکشنبه و ملاقات برخی از مراجعین با وی گفت: با توجه به ملاقات بی‌واسطه مراجعین دادگستری شهرستان اسلامشهر با رئیس کل دادگستری استان، دستورات صادره در جهت رفع مشکلات این مراجعین مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

سعید دوستی نژاد گفت: یکی از مراجعین در این بازدید، تقاضای رفع تصرف اموال مربوط به طبخ غذای نذری در ماه محرم را در حضور رئیس کل دادگستری استان تهران مطرح کرد که علی القاصی دستور بررسی و پیگیری موضوع مورد ادعای این فرد را صادر کرد.

دوستی نژاد تشریح کرد که در اجرای این دستور از فرد متقاضی خواسته شد تا اسناد و مدارک مربوط به مالکیت، اقلام و وسایل توقیف شده را با مراجعه به دفتر دادستان در محل دادسرای شهرستان اسلامشهر ارائه کند که ظرف روز گذشته با تسلیم مدارک و مستندات لازم نسبت به بررسی موضوع مورد ادعا ظرف ۲۴ ساعت اقدام شد.

دادستان دوستی نژاد افزود: با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و احراز مالکیت مشارالیه، دستور لازم برای رفع تصرف اموال توقیف شده از انبار محل توقیف صادر شد که ظرف ۴۸ ساعت پس از دستور رئیس کل دادگستری استان تهران با اجرای دستورات قضایی، اقلام و وسایل این فرد که ظروف و تجهیزات طبخ غذا بود، به وی تحویل شد.

شایان ذکر است علی القاصی در بازدید صورت گرفته ضمن اشاره به تاکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در جریان دیدار با مسئولان قضایی تاکید کرده بود که برون‌داد عدلیه باید به نحوی باشد که مردم دستگاه قضا را به معنای واقعی کلمه عدالت خانه بدانند و خروجی آن اجرای عدالت و رضایت مردم باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *