فاطمه مجلل: اردوی خیلی خوبی در روسیه داشتیم

14:37 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۰۶۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
فاطمه مجلل: اردوی خیلی خوبی در روسیه داشتیم
قایقران المپیکی روئینگ ایران گفت: اردوی خوبی در روسیه پشت‌سر گذاشتیم و آماده‌ایم تا با همه توان به پاریس برویم و عماکرد خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، فاطمه مجلل در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط اردوی تیم ملی روئینگ در کازان روسیه اظهار کرد: شرایط خوبی داشتیم و نسبت به آخرین مسابقه که کسب سهمیه بود تایم‌های بهتری ثبت کردیم. در کل اردو کازان بسیار خوب بود و توانستیم تمرینات مناسبی در پیست دو کیلومتری و استاندارد آن‌جا داشته باشیم.

وی ادامه داد: امکانات و وضعیت اردو هم کاملا راضی کننده بود. هم قایق‌ها، شرایط آب و هوایی و همه چیز کاملا مهیا بود و توانستیم تمرینات مدنظر کادر فنی را انجام دهیم.

پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه المپیک پاریس درباره تجربه اولین حضورش در بازی‌های المپیک گفت: به هر حال من اولین تجربه مسابقه نه تنها در بالاترین سطح رقابت روئینگ بلکه فراتر از آسیا را در المپیک خواهم داشت و از نظر بدنی کاملا آماده هستم و تلاش می‌کنم با همراهی کادر فنی شرایط ذهنی ایده‌آلی داشته باشم.

مجلل در پایان خاطرنشان کرد: قطعا همه تلاشم را خواهم کرد و نسبت به مسابقات انتخابی هم شرایط بهتری دارم. امیدوارم مسابقاتم به خوبی پیش رود و بتوانم نماینده خوبی برای روئینگ بانوان ایران در المپیک باشم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *