سهرابیان: نتایج قایقرانی مطمئناً بهتر از المپیک ریو خواهد بود، اما لطفاً بار روحی را زیاد نکنند

15:52 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۸۳۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سهرابیان: نتایج قایقرانی مطمئناً بهتر از المپیک ریو خواهد بود، اما لطفاً بار روحی را زیاد نکنند
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: مطمئناً بهتر از ریو خواهیم بود، اما لطفاً بار روحی را زیاد نکنند چون بزرگ‌کردن وظیفه ورزشکاران کار را برای آن‌ها سخت می‌کند.

خبرگزاری میزان - علیرضا سهرابیان در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی اظهار داشت: ۳ ورزشکار ما در این مراسم حضور داشتند و ۲ ورزشکار دیگر ما تهران نبودند. آن‌ها خود را برای مسابقات آماده می‌کنند و دوشنبه به اردوی برون‌مرزی ایتالیا می‌روند تا خودشان را با تیم ملی ایتالیا آماده کنند و از همانجا به فرانسه اعزام شوند. امیدواریم نتایج مطلوبی را کسب کنند.

وی درباره زمان اعزام ملی‌پوشان به ایتالیا نیز گفت: شنبه صبح ویزا‌ها آماده است و اگر بلیت باشد، دوشنبه صبح آن‌ها را اعزام می‌کنیم.

سهرابیان درباره تجلیل از خانواده ورزشکاران نیز گفت: برای اولین بار بود این اتفاق افتاد. وزیر و عوامل کمیته هدایای خوبی هم برای خانواده ورزشکاران در نظر گرفتند که اتفاق خوبی بود. پاداش خوبی هم برای ورزشکاران در نظر دارند که اتفاق پسندیده‌ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتایج قایقرانی بهتر از المپیک ریو خواهد بود، تصریح کرد: مطمئناً بهتر از ریو خواهیم بود، اما لطفاً بار روحی را زیاد نکنند. بزرگ‌کردن وظیفه ورزشکاران کار را برای آن‌ها سخت می‌کند. همه آن‌ها برای موفقیت عازم پاریس می‌شوند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره درخواست خود از رییس‌جمهور جدید نیز گفت: کیومرث هاشمی نسبت به وزرای قبلی کار درستی انجام می‌دهند. حضور هاشمی می‌تواند ادامه‌دار باشد و از دکتر پزشکیان به عنوان فردی که هیچ فرقی میان گروه و حزبی نمی‌گذارد، خواهش می‌کنم فردی را در نظر بگیرند که ورزش را درک کند. امیدوارم برای پیشرفت ورزش تلاش کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *