رئیس جدید دادگستری شاهین‌شهر معرفی شد

12:20 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۰۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری شاهین‌شهر معرفی شد
علیرضا علایی طی حکمی از سوی رئیس کل دادگستری استان اصفهان به عنوان رئیس دادگستری شاهین‌شهر منصوب شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و دیگر شهدای کربلا از اختصاص ۲۰ کارمند و ۱۵ قاضی جدید به دادگستری شاهین‌شهر در دو سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته با اختصاص بیست نفر نیروی اداری جدید و با مشغول به کار شدن ۱۹ تن از آنان میزان برخورداری نیروی اداری در این دادگستری به ۶۶ درصد و همچنین با تخصیص ۱۵ نیروی قضایی جدید در دو سال گذشته، میزان برخورداری حوزه قضایی شاهین شهر از لحاظ کادر قضایی به ۵۴.۶ درصد افزایش یافت و این حوزه قضایی به لحاظ بهرمندی از نیروی اداری و قضایی از حوزه‌های برخوردار استان به حساب می‌آید.

وی افزود: با اختصاص نیروی اداری و قضایی جدید، امکان افزایش شعب رسیدگی به پرونده، فراهم می‌شود و این موضوع به رفع معضل اطاله دادرسی کمک شایانی خواهد کرد.

وی در خصوص آمار صلح و سازش در شاهین‌شهر، خاطرنشان کرد: آمار پرونده‌های صلحی در شورا‌های این شهرستان ۳۱ درصد بوده که این آمار از میانگین کشوری و استانی پایین‌تر است که نیاز است با توجه به ظرفیت‌های اجتماعی و مذهبی این حوزه قضایی، با تلاش بیشتر این آمار افزایش یابد.

گفتنی است در این مراسم علیرضا علایی طی حکمی به عنوان رئیس جدید دادگستری شاهین‌شهر، معرفی و از تلاش‌های حمید رئوفیان، رئیس سابق این حوزه قضایی، تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *