رئیس کل دادگستری خوزستان به درخواست‌های ۳۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

11:58 - 23 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۳۰۱۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان به درخواست‌های ۳۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان خوزستان در راستای تداوم برگزاری دیدار‌های عمومی با مردم استان، به درخواست‌های قضایی ۳۰ نفر از مراجعه کنندگان در شهرستان بهبهان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- علی دهقانی در حاشیه برپایی میز خدمت قضایی در شهرستان بهبهان استان خوزستان هدف از حضور در میز‌های خدمت را اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه با مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی پیرامون تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم  برشمرد.  

وی افزود: در این برنامه جمعی از معاونین قضایی دادگستری استان و مسئولان قضایی شهرستان نیز حضور داشتند و به درخواست‌های ۳۰ نفر مردم شریف شهرستان بهبهان رسیدگی شد.  

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: همچنین به منظور رعایت حقوق شهروندی و زمینه‌سازی جهت اصلاح و بازپروری زندانیان از پروژه زندان جدید بهبهان که در حاشیه شهر طراحی شده، بازدید به عمل آمده و به همراه معاونین و مسئولین قضایی شهرستان ضمن حضور در اندرزگاه‌های زندان فعلی و بررسی وضعیت زندانیان در ملاقات چهره به چهره با مددجویان ضمن بررسی وضعیت قضایی و درخواست‌های آنان دستورات لازم در مورد هر یک از درخواست کنندگان صادر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *