راوی فعالیت هیئت‌ها در ماه محرم شوید

14:33 - 21 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۲۸۲۷
راوی فعالیت هیئت‌ها در ماه محرم شوید
هم‌زمان با فرارسیدن ایام ماه محرم و برپایی مجالس عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در این ماه، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، پنجمین فصل طرح «هیئت خبرنگار» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، همزمان با فرارسیدن ایام ماه محرم و برپایی مجالس عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در این ماه، سازمان هیئت و تشکل‌های دینی پنجمین فصل طرح «هیئت خبرنگار» را با هدف روایت این اقدامات و برنامه‌های هیئت‌ها با محور و موضوع مقاومت در ماه محرم برگزار می‌کند. شعار مشترک هیئت‌ها در محرم امسال «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» با هشتگ مشترک #طرف_درست_تاریخ است.

این طرح که با مشارکت و همراهی خبرگزاری مهر برگزار می‌شود، روایت‌ها برتر هیئتی‌ها بناست در این خبرگزاری و البته دیگر رسانه‌های کشور به نام خود افراد منتشر شود.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به مثابه یک خبرنگار، حس و حال هیئت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. راویان برتر هیئت‌ها در ماه محرم از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا ۱۵ مردادماه۱۴۰۳ است.

روایت فعالیت هیئت‌ها با رویکرد مقاومت در کشور، پرداختن به تغییر رویکرد کرسی تلاوت قرآن ابتدای جلسات، روایت روضه‌های خانگی در ماه محرم، گفتگو با پیرغلامان و خادمان قدیمی هیئت‌ها، روایت فعالیت‌های اجتماعی هیئت‌ها برای کمک به نیازمندان، روایت حضور بانوان و نوجوانان در مجالس و فضای حسینیه کودک، از جمله محور‌های پیشنهادی برای طرح هیئت خبرنگار است.

طرح هیئت خبرنگار در ایام ماه رمضان، ماه صفر و اربعین حسینی و همچنین ایام عزاداری فاطمیه هم از سوی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۵ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیئت‌ها شدند.

راوی فعالیت هیئت‌ها در ماه محرم شوید

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *