رئیس کل دادگستری خوزستان: حضور در انتخابات برای اعتلای نظام موثر است

12:40 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خوزستان: حضور در انتخابات برای اعتلای نظام موثر است
رئیس کل دادگستری خوزستان حضور در انتخابات را برای اعتلای نظام موثر دانست و گفت: هر شخص واجد شرایطی برای اعتلای این نظام و اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم در انتخابات حضور یافته و به وظیفه خود عمل کند.

خبرگزاری میزان -علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد ثارالله، در صف رأی‌دهندگان قرار گرفت و پس از چند دقیقه انتظار در صف، رأی خود را به صندوق انداخت.

دهقانی پس از شرکت در انتخابات بیان کرد: انتخابات تجلی حضور و عرصه مشارکت مردم برای یک واقعه مهم و اثرگذار، یعنی انتخاب رئیس جمهور برای خدمتگزاری به مردم برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای پیشرفت و توسعه کشور است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم، بیان داشت: واقعاً باید به این شور و حضور مردم خدا قوت گفت. چرا که مردم شریف استان خوزستان همگام با مردم سراسر کشور و در ساعات آغازین انتخابات حضور پیدا کردند و انشاالله با حضورشان به این حق و اجرای تکلیف عمل کنند. انتخابات هم حق است و هم تکلیف، حضور در انتخابات قائم به شخص است. انشاالله هر شخص واجد شرایطی برای اعتلای این نظام اسلامی و خدمت به مردم حضور پیدا کند و به وظیفه خود عمل کند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان همچنین هنگام انتظار برای به صندوق انداختن رأی خود، با تعدادی از مردم به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب آنان را استماع کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *