تمهیدات مدیریت بحران در برگزاری انتخابات ایمن

11:14 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۳۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تمهیدات مدیریت بحران در برگزاری انتخابات ایمن
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی ایمن، مدیریت بحران، با برگزاری میز آماده باش و فراخواندن دستگاه‌های خدمت‌رسان اقدام به تسهیل در امر برگزاری این آزمون سیاسی کرده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، حامد یزدی مهر، صبح جمعه از برپایی میز آماده باش مدیریت بحران استان تهران همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته تا کنون سه دوره انتخابات برگزار شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی ایمن و به دور از چالش‌هایی نظیر قطعی برق و حریق‌های احتمالی، مدیریت بحران در سه دوره اخیر انتخابات، با برگزاری میز آماده باش و فراخواندن دستگاه‌های خدمت‌رسان اقدام به تسهیل در امر برگزاری این آزمون سیاسی کرده است.

رئیس کمیته ایمنی ستاد انتخابات استان تهران در تشریح اقدامات برپایی میز آماده باش طی سه دوره انتخابات گذشته عنوان کرد: مدیریت بحران با برپایی این میز آماده باش برای کمک به مسئولان برگزاری انتخابات و فرمانداران و به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آزمون سیاسی وارد میدان شد، که با این اقدام، ضمن پایداری شبکه برق و ارتباطات و مخابرات و آماده باش پایگاه‌های اورژانس برای شعب اخذ رأی، هماهنگی‌های لازم در خصوص ایجاد ارتباط و برخط بودن نیرو‌های خدمت‌رسان را بر عهده داشته است.

یزدی‌مهر به سرکشی و نظارت بر تمهیدات ایمنی شعب اخذ رأی اشاره و عنوان کرد: با یاری خدا و تمهیدات اتخاذ شده و در میدان بودن مجموعه اداره کل مدیریت بحران، طی سه دوره برگزاری انتخابات از اسفندماه ۱۴۰۲ تا کنون، هیچ مورد نقص ایمنی را شاهد نبودیم و سه دوره انتخابات در ایمنی کامل برگزار و انتخابات چهارم نیز، که فردا جمعه ۱۵ تیرماه است با تدابیر اتخاذ شده ایمن برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در ادامه ضمن دعوت از همه مردم به ویژه شهروندان شهر و استان تهران برای مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: میز آماده باش از بامداد امروز جمعه ۱۵ تیرماه در اداره کل مدیریت بحران استان تهران، با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های خدمت‌رسان برپا شده و تمهیدات ویژه در این حوزه اندیشیده و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *