بازدید اعضای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

10:39 - 15 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۷۲۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
بازدید اعضای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات
آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی، محمد حسن صادقی مقدم، خیرالله پروین و غلامرضا مولابیگی با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، در جریان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در سراسر کشور قرار گرفتند.

خبرگزاری میزان - آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، محمد حسن صادقی مقدم، خیرالله پروین و غلامرضا مولابیگی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان دقایقی پیش و در جریان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از ستاد مرکزی نظارت انتخابات بازدید کردند. 

در جریان این بازدید اعضای شورای نگهبان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت برگزاری انتخابات در سراسر کشور قرار گرفتند.

رای‌گیری در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه برگزار می‌شود که از این تعداد، ۳۴ هزار و ۵۲۲ شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است.

مدارک لازم برای شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، برخلاف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که رای‌گیری با ۵ مدرک قابل انجام بود، در این انتخابات تنها شناسنامه و کارت ملی در اخذ رای قابل پذیرش است و در صد‌ها شعبه اخذ رای خارج از کشور نیز رای‌گیری با گذرنامه نیز قابل انجام است.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *