آیین تحلیف اعضای جدید مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین برگزار شد

15:09 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تحلیف اعضای جدید مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین برگزار شد
آیین تحلیف ۱۶ نفر از کارشناسان جدید رسمی دادگستری با حضور جمعی از معاونان دادگستری، رئیس و اعضای محترم هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان قزوین مراسم تحلیفکارشناسان رسمی دادگستری استان، اظهار کرد: کار کارشناسی در دادگستری در اجرای عدالت نقش موثری دارد و قضاوت عادلانه وقتی محقق می‌شود که در کنار آن کارشناسی عادلانه انجام شود.

عبدالکریم کلهر معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان قزوین نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت پایبندی کارشناسان به موازین اخلاقی و مذهبی و قانونی، افزود: کارشناس باید در کنار تخصص و ارتقای سطح علمی خود تعهد لازم را داشته باشد از این رو لازم است کارشناسان هر رشته‌ای علاوه بر تخصص شغلی، اطلاعات حقوقی مورد نیاز را هم داشته باشد چراکه اگر اطلاعات حقوقی نباشد در اعلام نظر با مشکل مواجه خواهد شد.

رضا فرخ‌زاد رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، با ارائه گزارشی اجمالی از روند عملکرد مرکز، با بیان اینکه موضوعات کارشناسی بسیار پیچیده و متنوع شده است، گفت: به روز بودن، اهل مطالعه بودن و تلاش جهت به دست آوردن یافته‌های جدید در امر کارشناسی را بسیار حائز اهمیت دانست.  

در پایان ۱۶ کارشناس جدیدالورود پروانه‌های کارشناسی خود را با حضور معاونین قضایی، ریاست و اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان استان دریافت کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اخبار قضایی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *