مسابقات کیک‌بوکسینگ دانشجویان به تعویق افتاد

11:31 - 14 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مسابقات کیک‌بوکسینگ دانشجویان به تعویق افتاد
رئیس انجمن موی‌تای و کیک‌بوکسینگ دانشگاه پیام نور، از تعویق رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ دانشجویان و موکول شدن آن به شهریورماه خبر داد.

خبرگزاری میزان - تورج عنصری ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: باتوجه به هم‌زمانی موعد برگزاری فستیوال ورزش‌های دانشگاهی وزارت علوم به میزبانی اصفهان با رقابت‌های قهرمانی کیک‌بوکسینگ دانشجویان، برگزاری این رویداد به تاریخ دیگری موکول شد.

عنصری ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در نظر داریم این مسابقات را در بخش آقایان و در بخش بانوان به ترتیب در۱۶ و ۲۳ شهریورماه برگزار کنیم. 

وی تصریح کرد: صرف‌نظر از هم‌زمانی این مسابقات با فستیوال ورزش‌های دانشگاهی، به دلیل قرار گرفتن در ماه‌های محرم و صفر و هم‌چنین استقبال چشمگیر شرکت‌کنندگان، این تصمیم را گرفتیم تا ضمن تمدید مهلت ثبت نام، رقابت‌ها را به شهریور موکول کنیم.

رییس انجمن کیک‌بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: با هدف برگزاری هرچه بهتر این پیکارها، سه دوره آموزشی شامل کلاس‌های توجیهی و بازآموزی داوری، علم تغدیه ویژه ورزشکاران و آشنایی با متد برگزاری و تشریفات مسابقات، در دستور کار انجمن قرار دارد.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *