انتخابات آمریکا؛ خانواده بایدن خواستار ادامه کمپین انتخاباتی شدند

13:02 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۷۹
انتخابات آمریکا؛ خانواده بایدن خواستار ادامه کمپین انتخاباتی شدند
خانواده جو بایدن در پاسخ به برخی درخواست‌ها برای کناره‌گیری از مبارزات انتخاباتی، گفتند که وی به کمپین انتخاباتی خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری میزان - خانواده جو بایدن از یک گردهمایی در کمپ دیوید استفاده کردند تا از او بخواهند علیرغم عملکرد ضعیف در مناظره اخیر در رقابت باقی بماند و به مبارزه ادامه دهد.

آسوشیتد پرس به نقل از ۴ منبع آگاه گزارش داد، برخی از اعضای خانواده بایدن انتقاد کردند که چگونه کارکنان نامزد دموکرات او را برای رویارویی آماده کردند.

حضور در کمپ دیوید سفری بود که پیش از این برنامه‌ریزی شده بود و پیش از این رسانه‌ها گزارش داده بودند بایدن با خانواده خود درباره ادامه حضور در رقابت انتخاباتی بحث می‌کند.

اما این گردهمایی همچنین تمرینی برای کشف چگونگی فرونشاندن اضطراب دموکرات‌ها بود که پس از عملکرد اخیرش شدت گرفت.

در حالی که خانواده بایدن از عملکرد ضعیفش در برابر دونالد ترامپ آگاه بودند، همچنان بر این عقیده هستند که او بهترین کسی است که نامزد احتمالی جمهوری خواه را شکست دهد.

 به گفته افرادی که مجاز به صحبت علنی در مورد بحث‌های داخلی نبودند و به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند، آن‌ها همچنین معتقدند که او می‌تواند برای چهار سال دیگر کار رئیس‌جمهور را انجام دهد.

تلاش بایدن برای متقاعد کردن دموکرات‌ها

جو بایدن با اجبار تلاش کرد تا نگرانی دموکرات‌ها را نسبت به نمایش بی‌ثباتش در مناظره با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، برطرف کند.

ارائه پر از وقفه و اظهارنظر‌های ضعیف بایدن، به‌ویژه در اوایل مناظره، حتی اعضای حزب خود او در مورد این موضوع نگران کرد که او برای ۴ سال دیگر توانایی ریاست جمهوری را ندارد.

 این موضوع یک لحظه بحرانی را برای کمپین بایدن و ریاست‌جمهوری او ایجاد کرد، زیرا اعضای حزب بایدن با جایگزین‌های بالقوه رایزنی می‌کردند و کمک‌کنندگان و حامیان نمی‌توانستند نگرانی خود را در مورد حضور او علیه ترامپ مهار کنند.

بایدن در جریان گردهمایی کارولینای شمالی، این انتقاد را پذیرفت و گفت: من مثل سابق مناظره نمی‌کنم.

بایدن که در روز بعد از مناظره صحبت می‌کرد، بسیار متحرک‌تر از شب قبل ظاهر شد و ترامپ را به خاطر «دروغ‌گویی‌هایش» و به‌خاطر راه‌اندازی کمپینی با هدف «انتقام و تلافی» هدف سرزنش قرار داد.

اظهارات جیل بایدن در دفاع از همسرش

جیل بایدن در اظهارات خود در یک گردهمایی گفت: جو بایدن تنها کسی است که این کار را انجام می‌دهد و برای این کار مناسب است.

وی همچنین در جمع اهداکنندگان گفت: هر کسی می‌تواند به شما بگوید که در آینده چه کاری می‌خواهد انجام دهد، اما جو بایدن می‌تواند به شما بگوید که با قضاوت، تجربه‌اش و روابطش با سران سراسر جهان چه کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *