باقری: تمهیدات برگزاری انتخابات در کشورها اندیشیده شده است

12:11 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۶۵
باقری: تمهیدات برگزاری انتخابات در کشورها اندیشیده شده است
سرپرست وزارت امور خارجه با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در همه کشورها برگزار شد، گفت که تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات در روز جمعه آینده نیز در همه کشورها تدارک دیده شده است.

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، روز دوشنبه، ۱۱ تیر، در حاشیه مراسم بزرگداشت سالگرد بمباران شهر سردشت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه گذشته در همه کشورها برگزار شد و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در روز جمعه آینده در همه کشورها تدارک دیده شده است.

باقری، اظهار کرد: فقط یک کشور در جهان که خود را به عنوان ناقض حقوق بشر ملت ایران معرفی کرده و همان کشوری که چند روز پیش هم اتحاد و همبستگی خود را با تروریست‌ها اعلام کرد، دولت کاناداست.

سرپرست وزارت امور خارجه در بخشی دیگر، گفت: کشور‌های غربی با اعمال تحریم‌های ظالمانه اجازه نمی‌دهند که دارو به مصدومان شیمیایی برسد.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها با این اقدام خود جنایتی را که صدام مرتکب شده بود، تکمیل می‌کنند، بیان کرد: همین کشور‌ها در حال حاضر رژیم صهیونیستی را به سلاح‌های غیرانسانی و ضد انسانی مسلح می‌کنند و همزمان در سازوکار‌های بین‌المللی برای صهیونیست‌ها فضا ایجاد می‌کنند تا بتوانند به جنایت‌های خود ادامه دهند.

باقری همچنین گفت: این یک مسیر واحد است؛ چه جنایتی که در سردشت صورت گرفت و چه جنایت‌هایی که امروز در غزه صورت می‌گیرد، در واقع سردشت یک غزه بود و غزه یک سردشت است و به همین جهت است که همه ملت‌ها و دولت‌های مستقل باید در برابر یکجانبه گرایی آمریکا که سرشت آن جنایت و تجاوزگری و اشغالگری است بایستند تا دنیا بتواند روی صلح، آرامش، امنیت و پیشرفت را ببیند.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *