سطح کیفی، علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان با شرایط مطلوب فاصله دارد

10:47 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سطح کیفی، علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان با شرایط مطلوب فاصله دارد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای رونق دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه از افق ترسیم شده عقب است و سطح کیفی، علمی و آموزشی این دانشگاه با شرایط مطلوب فاصله دارد.

خبرگزاری میزان - علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مدارس سمپاد آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته و توسعه این مدارس بر اساس سند تحول محقق نشده است.

وی افزود: در شرایطی که آموزش و پرورش با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است، بیش از ۶ هزار نیرو در مدارس غیرانتفاعی مأمور به خدمت هستند که این موضوع به ساختار نیروی انسانی آموزش و پرورش لطمه می‌زند و باید این مسئله به شکل جدی اصلاح، مدیریت و مورد بازنگری قرار گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به شرایط امروز دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته برای رونق دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه از افق ترسیم شده عقب است و سطح کیفی، علمی و آموزشی این دانشگاه با شرایط مطلوب فاصله دارد، همچنین موضوع نظارت بر دریافتی مدارس غیرانتفاعی نیز موضوع نگران‌کننده دیگری است که دغدغه مردم و مطالبه حق آن‌ها از آموزش و پرورش است و لازم است نظارت و برخورد پشیمان‌کننده‌ای با متخلفان انجام شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *