حل مشکل کمبود نیروی آموزش و پرورش با جذب معلمان بلاتکلیف
خبرگزاری میزان - فرشاد ابراهیم پور نورآبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۰ تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، خطاب به وی گفت: آقای وزیر مهمترین برنامه شما در زمان اخذ رأی اعتماد در مجلس اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود لذا لازم است توضیح دهید اجرای این سند به کجا رسید؟
نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی مهرماه اعلام کردید که ۲۵ هزار کلاس درس فاقد معلم هستند که در آبان ماه مجددا گفتید این مشکل حل شده لذا توضیح دهید این مشکل به چه طریقی حل شده است.
وی ادامه داد: همچنین در حالی از تامین امنیت امتحانات نهایی صحبت کرده اید که کارت ورود به جلسه در آزمونهای آموزش و پرورش چالشهای بسیاری ایجاد کرد، ضمن آنکه نیروهای حق التدریس، خرید خدمات، سرباز معلمان و ... بلاتکلیف هستند و اگر قرار است مشکل کمبود نیروی آموزش و پرروش حل شود باید با بکارگیری همین نیروها این مشکل را حل و فصل کرد.
این نماینده مجلس اظهار کرد: سامانههای آموزش و پرورش و نقل و انتقال معلمان با مشکلات جدی روبرو هستند ضمن آنکه عدم توزیع اعتبارات عمرانی به صورت عادلانه به برخی از شهرها فشار آورده است. همچنین آموزش و پرورش در شرایط فعلی راهی جز مردمیسازی و واگذاری مدارس به معلمان ندارد.
انتهای پیام/
که لغو ابلاغ شدیم کمبود نیرو هست وما خانه نشین چرا به ما با چندین سال سابقه ابلاغ نمی دهند
شما رو به امام حسین ع قسمتون میدهم که فکری بحال معلمان بلاتکلیف و که لغو ابلاغ شدیم. بکنید