صرفه‌جویی ۹۰۰ میلیارد تومانی برای مستأجران با ثبت بیش از ۵۷۰ قرارداد در «خودنویس»

10:26 - 10 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۸۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
صرفه‌جویی ۹۰۰ میلیارد تومانی برای مستأجران با ثبت بیش از ۵۷۰ قرارداد در «خودنویس»
مدیر سامانه خودنویس از ثبت ۵۷۰ هزار و ۷۵۴ قرارداد اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و میزان صرفه‌جویی در هزینه را برای مستاجران در این بخش معادل ۹۲۸ میلیاردتومان برشمرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس تازه‌ترین آمار ثبت قرارداد‌های اجاره در سامانه خودنویس را تشریح کرد و گفت: تاکنون تعداد ۸۴۶ هزار و ۹۷۸ قرارداد در سامانه خودنویس ایجاد شده است که از این تعداد قرارداد ایجاد شده ۵۷۰ هزار و ۷۵۴ قرارداد تکمیل و ثبت شده است.

مدیر سامانه خودنویس حداقل صرفه‌جویی به واسطه ثبت قرارداد‌های اجاره را که بدون هزینه‌ای برای مستاجران و موجران است معادل ۹۲۸ میلیارد تومان عنوان کرد.

ساسانی همچنین با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۸۰ قرارداد خرید و فروش در سامانه خودنویس ثبت شده است تصریح کرد: بخش خرید و فروش هنوز در سامانه خودنویس رسما رونمایی نشده است و به زودی این بخش نیز به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، سامانه خودنویس با هدف کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قرارداد‌های اجاره توسط متعاملان به آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *