شفاف‌سازی، برندسازی و ایجاد فضای حاکمیت شرکتی از اهداف راه‌اندازی بازار نوآفرین است

10:16 - 08 دی 1403
کد خبر: ۴۸۱۱۷۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شفاف‌سازی، برندسازی و ایجاد فضای حاکمیت شرکتی از اهداف راه‌اندازی بازار نوآفرین است
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: دستورالعمل بازار نوآفرین سال گذشته تدوین شد و ۱۵ شرکت پذیرش شدند و امروز اولین معاملات آن شروع می‌شود.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *