استقرار شعب اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن

17:18 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۶۵۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
استقرار شعب اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن
شعب اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن برای رفاه حال هموطنان و مشارکت حداکثری فعال است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، هم‌زمان با آغاز رای‌گیری چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، شعبه‌های اخذ رأی در برخی از فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و دیگر مراکز مرتبط با وزارت راه و شهرسازی برای رفاه حال شهروندان و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری فعال شده و در حال ارایه خدمات در این بخش به هموطنان است.

به عنوان نمونه، مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: در فرودگاه مهرآباد ۱۰ شعبه اخذ رای در ترمینال‌های ۲ و ۴ هر ترمینال به صورت دو شعبه مجزای (خواهران و برادران) و ترمینال ۶ و مسجد قدس و ترمینال ۱ هر کدام یک شعبه برای اخذ رأی تعبیه شده است. همچنین، سه صندوق سیار نیز جهت اخذ رای در محوطه فرودگاه فعال است.

فرودگاه‌های ایلام، آبادان، رامسر و همدان از جمله فرودگاه‌هایی است که با استقرار صندوق‌های اخذ رای مشارکت مردم در انتخابات را تسهیل کرده است.

ایستگاه راه آهن تهران نیز از جمله ایستگاه‌هایی است که در حال اخذ آرای مردم برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

دعوت فعالان بخش مسکن بر مشارکت مردم در انتخابات

علاوه بر این، برخی از مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی بر مشارکت حداکثری هموطنان در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کردند. محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و دیگر مدیران سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی از هموطنان برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

انتهای پیام/


برچسب ها: انتخابات 1403

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *