رئیس هیئت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات هستند

12:17 - 08 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۵۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات هستند
آیت‌الله مدرسی یزدی گفت: انتخابات با حضور پرشور مردم آغاز شده و استقبال خوبی داشتند، به لطف خدا امکانات فراهم شده، مجریان و ناظران وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات هستند.

خبرگزاری میزان -آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عضو فقیه شورای نگهبان دقایقی پیش در محل شورای نگهبان حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

همچنین؛ آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، رئیس هیئت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و عضو فقیه شورای نگهبان و محمدحسن صادقی مقدم و غلامرضا ملابیگی اعضای حقوقدان شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید کردند و با ناظران درباره فرآیند رأی‌گیری در کشور و نظارت بر آن گفتگو کردند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم خداوند این انتخابات را پربرکت و پرخیر قرار دهد و به نفع ملت و بلکه به نفع منطقه و همه جهان باشد. 

وی ادامه داد: انتخابات با حضور پرشور مردم آغاز شده و استقبال خوبی داشتند ، به لطف خدا امکانات فراهم شده، مجریان و ناظران وظایف خود را به خوبی انجام می دهند،  نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات هستند.

آیت‌الله مدرسی یزدی افزود: از مردم عزیز تشکر می کنیم که تا این لحظه با استقبال بسیار گرم پای صندوق های رای حاضر شدند و امیدواریم بفیه هم توفیق داشته باشند این روند را ادامه دهند و باعث شکوه و عظمت ملت ایران در چشم جهانیان باشند. از همه کسانی که دست اندرکار انتخابات هستند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *