قالیباف: مردم اجازه نخواهند داد که تمام مسائل کشور معطل برجام شود

17:14 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۲۴
قالیباف: مردم اجازه نخواهند داد که تمام مسائل کشور معطل برجام شود
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در مناظرات تلویزیونی دیدیم افرادی هستند که می‌خواهد باز هم کشور را دچار تشنج کنند گفت: مردم ما دیگر اجازه نخواهند داد که تمام مسائل کشور معطل برجام شود.

خبرگزاری میزان - محمدباقر قالیباف عصر امرزو چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران گفت: انتخابات ما را گرد هم آورده و بر اساس قانون مهم‌ترین و کوتاه‌ترین راه حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه تحول در عرصه‌های اقتصادی بحث اول کشور ماست افزود: این مهم است که چه کسی را انتخاب خواهیم کرد. مشارکت آحاد مردم به مثابه سربازیست که در خط مقدم نبرد با دشمنان می‌جنگد.

قالیباف با اشاره به مناظرات تلوزیونی تاکید کرد: دیدیم افرادی سعی در دوقطبی سازی جامعه دارند دیدیم افرادی هستند که می‌خواهد باز هم کشور را دچار تشنج کنند.

قالیباف در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: حداقل به اندازه صادرات نفت و دیگر فرآورده‌ها در کشور انرژی را هدر می‌دهیم و این نتیجه بی‌عرضگی و ناکارآمدی است. ناکارآمدی ریشه فساد است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم ما دیگر اجازه نخواهند داد که تمام مسائل کشور معطل برجام شود.

وی با اشاره به مسئولیت خود در ریاست مجلس طی چهار سال گذشته بیان کرد: به همراه رفیق عزیزم شهید رئیسی مسیر و نقشه راهی ترسیم کردیم که اکنون به فضل الهی آن را ادامه خواهیم داد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: شما دیدید در مناظرات هرگز تشنج ایجاد نکردم و در شهرداری هم طی ۱۲ سال مدیریت شهری با وجود اینکه فشار‌های بسیاری از سوی دولت وقت متحمل می‌شدم، هرگز کار را زمین نگذاشتم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *