گفت‌وگو|

واکنش مدیرکل ورزش تهران به حضور در کمیته داوران فدراسیون فوتبال: داور بوده‌ام!

8:45 - 07 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۳۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
واکنش مدیرکل ورزش تهران به حضور در کمیته داوران فدراسیون فوتبال: داور بوده‌ام!
فدراسیون فوتبال بدون اعلام رسمی در جریان انتشار خبری، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران را عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواند، موضوعی که باعث تعجب فوتبالی‌ها شد.

خبرگزاری میزان - علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بدون اعلام مستقیم و رسمی فدراسیون فوتبال از طریق درگاه‌های روابط عمومی، با حکم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به عضویت کمیته داوران این فدراسیون درآمد. جوادی روز گذشته در جریان بازدیدش از شرایط باشگاه تختی ضمن تمجید از تاج به حمایت از او پرداخت و از تخصیص نیافتن بودجه به ورزشگاه تختی از طریق اعتبارات استانی گلایه کرد.

پس از اشاره مختصر فدراسیون فوتبال به عضویت جوادی در کمیته داوران در متن خبر مربوط به بازدید از ورزشگاه تختی، موجی از اخبار انتصاب غیرمنتظره جوادی در رسانه‌ها منتشر شد.

کمیته داوران که پس از رخدادهای خداداد افشاریان و افشای تخلفات سنگین او در پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان، دچار تغییرات اساسی شده با اضافه شدن نام‌های جدید شکل عجیب‌تری به خود گرفته است.

علی جوادی در گفت‌وگو با میزان، ضمن تایید این خبر، اعلام کرد: بنده به عضویت کمیته داوران فدراسیون فوتبال درآمده‌ام و ان‌شاءالله در این زمینه نیز فعالیت‌های کمیته داوران را ارتقاء خواهیم داد.

وی افزود: من در گذشته داور بوده‌ام و در لیگ یک فوتبال ایران داوری می‌کردم و در این زمینه پیشینه دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه در آینده بیش‌تر در رابطه با داوری صحبت خواهد کرد از علاقه خود برای حضور در این زمینه پرده برداشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *