رئیس کل دادگستری هرمزگان: توجه به رویکرد پیشگیرانه به موازات اقدامات مقابله‌ای در مبارزه با قاچاق ضرورت دارد

15:32 - 06 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۰۲۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان: توجه به رویکرد پیشگیرانه به موازات اقدامات مقابله‌ای در مبارزه با قاچاق ضرورت دارد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر نقش تعزیرات حکومتی به عنوان متولی مبارزه با گران‌فروشی تاکید کرد و گفت: این سازمان یکی از متولیان عمده مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.


خبرگزاری میزان-به مناسبت هفته قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با حضور در ساختمان شماره یک تعزیرات حکومتی استان از شعب رسیدگی و بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید بر نقش خطیر سازمان تعزیرات حکومتی به منظور مبارزه با قاچاق تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تصریح کرد: نقش تعزیرات حکومتی به عنوان متولی مبارزه با گران‌فروشی و همچنین یکی از متولیان عمده مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار مهم است.

وی در ادامه به وظیفه مهم سازمان تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار و برخورد با برهم زنندگان نظام اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و بر نقش آفرینی هر چه بیشتر سازمان تعزیرات حکومتی با استفاده بهینه و بهنگام از امکانات و منابع موجود و اختیارات قانونی تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های موجود و هدف گذاری و برنامه ریزی مؤثر را راهکار تحقق اهداف عملیاتی پیش بینی شده و دستیابی به چشم انداز ارتقاء شاخص‌ها در عملکرد تعزیرات حکومتی استان هرمزگان بیان کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مبارزه با قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *