انتخابات ۱۴۰۳/پزشکیان: اجازه نمی‌دهم با شعارهای دهن پُرکن جیب مردم خالی شود

23:11 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۹۸۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مرحله جمع‌بندی چهارمین مناظره با محوریت مسائل سیاسی و با عنوان «ایران در جهان امروز» با بیان اینکه اجازه نمی‌دهم با شعارهای دهن پُرکن جیب مردم خالی شود، گفت: مبنای سیاست خارجی من عزت و حکمت و مصلحت است؛ اما درک من از این اصول سه گانه با سایر نامزدها مغایر است.


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
0
0
فقط حرف بی ضابطه و دهان پر کن کافی نیست ضمانت اجرایی میخواهد وگرنه فریبکاری است تازه خودش میگوید این متن آخر مناظره را کسی دیگر نوشته و خودش با پت پت فقط میخواند!همش هم به نامش و کارش می‌نازد ، هزاران قلب عمل کردی؟ کی؟ وقتی وزیر و تو مجلس بودی؟! بقیه کارهایت هم همین است کار نکرده دروغ میگویی؟! چه برسد به کاری که می‌خواهی بکنی و وعده میدهی گرچه فقط میگوید این کار و آنکار نشده ولی راه انجام آنرا نمی‌داند میگوید هرکی میتواند انجام دهد لابد ظریف و بقیه شکست خوردگان سیاسی و اقتصادی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
0
0
فقط حرف بی ضابطه و دهان پر کن کافی نیست ضمانت اجرایی میخواهد وگرنه فریبکاری است تازه خودش میگوید این متن آخر مناظره را کسی دیگر نوشته و خودش با پت پت فقط میخواند!همش هم به نامش و کارش می‌نازد ، هزاران قلب عمل کردی؟ کی؟ وقتی وزیر و تو مجلس بودی؟!
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *