جلیلی: نامزد اصلح نباید به این فکر باشد که چه کسی در فلان کشور به قدرت می‌رسد

19:55 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۹۴۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
جلیلی: نامزد اصلح نباید به این فکر باشد که چه کسی در فلان کشور به قدرت می‌رسد
یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی نامزد‌ها از هم‌اکنون در هراسند که مبادا در ینگه دنیا آن فرد قمارباز به قدرت برسد گفت: نامزد اصلح باید نگاهش به قله‌ها باشد نه به اینکه چه کسی در فلان کشور به قدرت می‌رسد.

خبرگزاری میزان - سعید جلیلی، عصر امروز دوشنبه، ۴ تیر ۱۴۰۳ در میدان امام حسین (ع) تهران ضمن تبریک عید غدیر خم بیان کرد: فرهنگ غدیر فرهنگ قله‌هاست. غدیر یعنی فراخوان به قله‌ها و به حداقل‌ها راضی نشدن. غدیر یعنی قدرت و شجاعت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هر که بخواهد نگاه حداقلی پیدا کند بی‌تردید از غدیر دور شده است.

وی ادامه داد: امروز ما در آستانه انتخابی دیگر قرار داریم. خداوند از انسان عهد گرفته که در برابر صدای گرسنگان و زورگویی ظالمان سکوت نکنیم و این کلام حضرت امیر (ع) است.

جلیلی همچنین اضافه کرد: امام ما جمهوری اسلامی را بنا نهاد که امروز هیچ کس نمی‌تواند نه به جمهوریت آن و نه به اسلامیت آن خدشه‌ای وارد کند.

وی در ادامه بیان کرد: جمعه حضور مردم در انتخابات چشم همه دنیا را کور خواهد کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ملت ایران الهام‌بخش ملت‌های دنیاست افزود: ملت ایران بار دیگر باید حرکتی که ۴۵ سال گذشته آغاز کرده است به اوج برساند چرا که هرگز به حداقل‌ها فکر نخواهد کرد.

جلیلی ادامه داد: جهشی که ملت ما به دنبال آن است هرگز بدون حضور حداکثری ملت میسر نخواهد شد.

وی در ادامه اظهارات خود با انتقاد از اظهارات برخی نامزد‌های انتخاباتی گفت: آقایان نامزد اصلح باید نگاهش به قله‌ها باشد نه به اینکه چه کسی در فلان کشور به قدرت می‌رسد.

جلیلی اضافه کرد: اگر ما امروز از جهش و قله‌ها سخن به میان می‌آوریم، به شجاعت قدرت خود و کشورمان ایمان داریم.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه اهرم شیطان، ترس است، بیان داشت: برخی نامزد‌ها از هم‌اکنون در هراسند که مبادا در ینگه دنیا آن فرد قمارباز به قدرت برسد، ما باید با اتکا به قدرت خود امید به خدا و با تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق، شجاعانه در برابر دشمنان و جهان استکبار صف آرایی کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *