معاون سازمان بازرسی کل کشور از شرکت آرمان سبز آدینه بازدید کرد/ صدور دستورات لازم برای چهار مشکل اصلی این واحد تولیدی

14:03 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون سازمان بازرسی کل کشور از شرکت آرمان سبز آدینه بازدید کرد/ صدور دستورات لازم برای چهار مشکل اصلی این واحد تولیدی
همزمان با ایام هفته قوه قضاییه معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت دانش بنیان آرمان سبز آدینه استان مرکزی بازدید و در جریان مسائل و مشکلات تولیدی این بنگاه اقتصادی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و حسب دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حضور در بنگاه‌های اقتصادی و شنیدن مسائل و مشکلات تولیدکنندگان، احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی و هیئت همراه، از شرکت دانش بنیان «آرمان سبز آدینه» واقع در شهرک صنعتی مامونیه شهرستان زرندیه استان مرکزی بازدید کردند.

در جریان این بازدید چهار ساعته اسدیان با حضور در بخش‌های مختلف این مجتمع با برنامه‌ها و فعالیت‌های تولیدی این شرکت دانش بنیان آشنا شد و در جریان روند مسائل و مشکلات این بنگاه اقتصادی قرار گرفت.

اسدیان در حاشیه این برنامه، هدف از حضور در این شرکت را شنیدن نقطه نظرات مدیران و کارکنان این شرکت و کمک به تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور کمک به دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی در تحقق شعار سال است. در این راستا با عنایت به شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، رئیس سازمان بازرسی بر حضور میدانی و گفت‌وگوی چهره به چهره با تولیدکنندگان تاکید داشته و بر آن اهتمام دارد.

وی افزود: بنا به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل خود را ملزم به حمایت از تولیدکنندگان می‌داند و تمام تلاش خود را به کار بسته تا با رفع موانع بر سر راه تولید به گردش چرخ اقتصاد کشور و افزایش تولید ملی، کمک کند.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور، اهم مشکلات مطرح شده در این بازدید را واردات بی‌رویه و عدم حمایت از تولید داخل توسط برخی دستگاه‌ها، مشکلات ناشی از بازگشت ارز حاصل از صادرات، عدم تخصیص و تامین مناسب ارز مورد نیاز برای نهاده‌های دامی، عدم همکاری برخی بانک‌ها در استمهال دیون معوقه و... عنوان کرد و گفت: این سازمان حسب وظیفه ذاتی خود، به موضوعات مطروحه ورود کرده و وفق قانون پیگیری‌های لازم برای رفع موانع را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *