پورمحمدی: برنامه من از باقی نامزدها بهتر و عقلانی‌تر است

12:18 - 04 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۸۲۵
پورمحمدی: برنامه من از باقی نامزدها بهتر و عقلانی‌تر است
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این سوال که آیا اگر کسی در دستگاه امنیت کار کرد و خدمتگزار بود کار بدی کرده است؟ گفت: با وجود همه بدگویی‌ها من از باقی نامزدها برنامه بهتری و عقلانی‌تری دارم.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی صبح امروز، دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران گفت: حضور من در این دست مجالس مغتنم است. در بسیاری از دانشگاه‌های کشور طی سال‌های گذشته حضوری بی‌پرده داشته‌ام تا دانشجویان بدون نگرانی و لرزش زبان و ... دغده‌های خود را بیان کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه نقش طلاب و دانشجویان در انقلاب نقش غیر قابل انکاری‌ست، بیان کرد: مهمترین مسئله‌ای که در انقلاب شکل گرفته وجه مردمی آن است. 

وی همچنین در ادامه بیان کرد: نقش مردم و طیف‌های مختلف نقشی غیر قابل انکاری است. تردید نکنید با همه قوایی که در اختیار داریم بیشریت سهم در قدرت بازدارندگی کشور به مردم اختصاص دارد و از همین رو باید کاری کنیم که مشارکت مردم افزایش یابد.

این نامزد انتخابات ضمن اشاره به اینکه مهمترین مسئله برای من همانطور که رهبر انقلاب بیان کرده‌اند مشارکت حداکثری است گفت: امروز بر اساس نظرسنجی‌ها هنوز به حد مطلوب نرسیده است.

پورمحمدی ادامه داد: باید یادمان نرود که همه مردم ما نیستیم. ما جزئی از مردم هستیم. ما حق نداریم که ارزش‌های دینی و مذهبی خود را بر همگان تحمیل کنیم.

وی افزود: چرا به گونه‌ای سخن میر‌انید که گویی امنیت و خدمتگزاری بد است. این ذهنیت از ابتدای انقلاب نیز توسط مارکسیست ها برای شهید بهشتی وجود داشت.

پورمحمدی تاکید کرد: آیا اگر کسی در دستگاه امنیت کار کرد و خدمتگزار بود کار بدی کرده است؟ آیا نظامی بودن بد نیست؟ این تفکر یک تفکر القایی است.

پورمحمدی ادامه داد: انقلابی کسی است که از آمریکا نترسد و توان مبارزه و تجربه ان را داشته باشد. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اقتصاد رانتی و اقتصاد دولتی کشور را نابود کرده است. راه گذار نیز همان است که رهبر انقلاب فرمودند؛ اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردمی.

وی ادامه داد: با وجود همه بدگویی‌ها من از باقی نامزدها برنامه بهتری و عقلانی‌تری دارم و تجاربم نیز گواه این مدعی است. جامعه را نباید سیاه و سفید دید. باید واقع بین بود. و این وظیفه من است که جامعه را آن‌طور که هست بپذیرم و دل مردم را به خدا و انقلاب نزدیک کنم.

پور محمدی در پاسخ به پرسشی درباره برجام بیان کرد: متاسفانه برجام تلاقی کرد با به قدرت رسیدن یک فرد قلدر بی‌مغزی که تمام تعهدات بین‌المللی را برهم زد و برجام نیز از همین دست معاهدات بود. باید ارتباط خوب با جهان پیرامون داشته باشیم که سیاستی کاملا واضح و روشن است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از راه‌های ارتقا کیفیت، رقابت و آزادی واردات است، اما به‌دلیل پیچیدگی‌های مالی و پولی که با آن دست به گریبان هستیم در این حوزه باید هوشمندانه عمل کنیم تا مبادا به تولید کشور صدمه وارد نشود.

پور محمدی درباره فیلترینگ نیز اذعان داشت: آزادی شبکه‌های اجتماعی که البته دست من نیست اما قطعا فیلترینگ بی‌خاصیت را برخواهم داشت. 

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *