پزشکیان: باید کاسبان تحریم را ناامید کنیم/ قول می‌دهم هرگز دروغ نگویم

20:05 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۷۱۴
پزشکیان: باید کاسبان تحریم را ناامید کنیم/ قول می‌دهم هرگز دروغ نگویم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید کاسبان تحریم را ناامید کنیم گفت: باید افرادی که می‌گویند نمی‌گذاریم پزشکیان رئیس جمهور شود را سرجای خود بنشانیم.

خبرگزاری میزان - مسعود پزشکیان عصر امروز، یک‌شنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران گفت: من به عنوان یک ایرانی در محضر شما مردم قول میدهم صدای کسانی باشم که صدایی ندارند. قول می‌دهم صدای محرومان و افراد بی‌بضاعت باشم.

پزشکیان گفت: قول جلوی بی‌احترامی به دختران ایرانی را در خیابان‌ها بگیرم، قول می‌دهم به مناطق محروم و کشاورزان نگاه ویژه‌ای داشته باشم و در راستای پیگیری دغدغه‌های آن‌ها از هیچ امری فروگذار نکنم. 

پزشکیان بیان داشت: در تمام طول زندگی همواره خودم را از مردم خود جدا نکردم و هر کجا به سمت و پستی رسیدم جز برای مردم کاری نکردم، اگر روزی اجازه کار ندهند، صادقانه با شما مردم سخن خواهم گفت، قول می‌دهم هرگز به شما دروغ نگویم. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما باید این سد بی‌عدالتی را بشکنیم، ما باید کاسبان تحریم را ناامید کنیم. ما باید آن‌ها که به جای مردم تصمیم می‌گیرند و می‌گویند که نمی‌گذاریم پزشکیان رئیس جمهور شود را بر سر جای خود بنشانیم. 

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *