پروژه‌های اشتغال‌زایی «کارخانه تولید پلاستیک» در زندان باز زاهدان افتتاح شد

15:52 - 03 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۶۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پروژه‌های اشتغال‌زایی «کارخانه تولید پلاستیک» در زندان باز زاهدان افتتاح شد
رئیس سازمان زندان‌ها راه‌اندازی «کارخانه تولید پلاستیک» در زندان باز زاهدان و پروژه‌های اشتغال‌زایی را در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در امر جهش تولید دانست.

خبرگزاری میزان- «کارخانه تولید پلاستیک» مستقر در زندان باز زاهدان پیش از ظهر امروز، سوم تیرماه همزمان با هفته قوه قضاییه در مراسمی بصورت وبینار توسط غلامعلی محمدی و با حضور مقامات ارشد قضایی و اجرایی استانی در سیستان‌ و بلوچستان ازجمله استاندار و رئیس‌کل دادگستری به بهره‌برداری رسید.

محمدی باحضور برخط خود در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه «ولایت و امامت» و «هفته قوه قضاییه» با اشاره به امر مهم اشتغال‌زایی در زندان‌ها گفت: راه‌اندازی «کارخانه تولید پلاستیک» در استان سیستان و بلوچستان اقدام مهم و ستودنی است که می‌تواند تعداد قابل توجهی از زندانیان را مشغول کار کرده و سهم زیادی در تولید این محصول در استان داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه اصلاح و تربیت مددجویان مهمترین مأموریت و رسالت سازمان زندان‌ها است، افزود: اشتغال را بهترین بستر برای بازسازگاری زندانیان می‌دانیم که راهگشای دوران پس از آزادی آنان نیز خواهد بود.

رئیس سازمان زندان‌ها راه‌اندازی این کارخانه و پروژه‌های اشتغال‌زایی را درراستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در امر جهش تولید دانست.

گفتنی است پروژه اشتغال‌زایی «کارخانه پلاستیک» در زندان باز زاهدان با سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌ها به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و امکانات لازم، زمینه اشتغال ۱۵۰ زندانی را بصورت مستقیم و امکان بکارگیری ۸۰ زندانی را غیرمستقیم میسر ساخته است.

انواع پلاستیک‌های مصرفی همچون سفره یکبار مصرف، کیسه زباله، فریزر و ... در این کارخانه تولید می‌شود که می‌تواند نیمی از ظرفیت تولیدی استان را تأمین کند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *