بیست و سومین شب موسیقی ارسباران با اجرای ارکستر «شبروآن»

16:53 - 02 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۴۶۹
بیست و سومین شب موسیقی ارسباران با اجرای ارکستر «شبروآن»
بیست و سومین شب موسیقی ارسباران با عنوان «به یاد بنان» دوشنبه چهارم تیرماه با اجرای ارکستر «شبروآن» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، بیست و سومین شب موسیقی ارسباران با عنوان «به یاد بنان» دوشنبه چهارم تیرماه ساعت ۱۹ با اجرای ارکستر ساز‌های ایرانی «شبروآن» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه که هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی در آن حضور خواهند داشت، گروه شبروآن قطعاتی از استادان موسیقی دستگاهی ایران روح‌الله خالقی و ابوالحسن صبا را به روی صحنه خواهند برد.

اعضای گروه شبروآن عبارت‌اند از: سینا ابراهیمی (سرپرست، تنظیم‌کننده و نوازنده رباب)، محمد مقدس (آواز)، صدرا پیشدادی (سنتور)، نگار نجیب‌الاشرفی (قانون)، صبا حسینی (تار)، آرش پورمحمدی (تار)، محمد حکم‌فرمایی (سه‌تار)، آراز روحانی (عود)، شمیم قاسمی (بم‌تار)، ثنا محمودی (نی)، آرش زحمتی (کمانچه)، آیلین زهتابی (کمانچه)، سارا بابایی (کمانچه تنور) و امیرحسین حسین‌خواه (تنبک) هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *