ارائه خدمات مرتبط با ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سوم تیرماه در خراسان شمالی رایگان انجام می‌شود

15:43 - 02 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۴۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ارائه خدمات مرتبط با ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سوم تیرماه در خراسان شمالی رایگان انجام می‌شود
معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان خراسان شمالی از ارائه خدمات مرتبط با ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سوم تیرماه در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حسن مکرمی معاون قضایی، فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان خراسان شمالی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از پیش بینی و تمهید سازوکار لازم به منظور ارائه خدمات رایگان در خصوص امکان ثبت نام و ویراستاری ثنا در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

وی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی مبنی بر تسهیل و تسریع در انجام امور و بهبود بخشیدن به سازوکار دادرسی و رسیدگی‌های قضایی تصریح کرد:بر این اساس تلاش می‌شود در ایام پیش رو تدابیری اتخاذ یا تمهیداتی فراهم شود تا شهروندان و هم استانی‌های عزیز بتوانند بیشتر و بهتر از قبل از خدمات هوشمند ثنا بهره‌مند شوند.

وی گفت:با عنایت به نامگذاری سوم تیرماه تحت عنوان «تکریم مردم از طریق ارائه خدمات هوشمند قضایی» شورای قضایی استان در راستای تحقق این هدف مصوب تا کلیه دفاتر خدمات مربوط به ثبت نام و ویرایش ثنا در استان را طی موعد یاد شده به صورت رایگان انجام دهند و با ابلاغ این مقرره شرایط لازم برای این امر کاملا مهیا شده است.

مکرمی با تأکید بر مزایا و محسنات ناشی از خدمات الکترونیک و هوشمند قضایی به مراجعان اظهار کرد:ثبت نام ثنا در واقع فرصتی فراهم می‌سازد تا کسانی که به نحوی از انحاء هنوز موفق به ثبت نام ثنا نشده اند و یا مشخصات قبلی آنان مستلزم اصلاح، ویرایش و بروزرسانی است بتوانند از این ظرفیت مهم و ارزشمند به نحو مقتضی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *