افزایش تعداد پارک‌های علم و فناوری سلامت در دولت مردمی از ۱۰ به ۱۷ پارک/ افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه حوزه سلامت در استان زنجان

12:33 - 02 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۳۸۸
افزایش تعداد پارک‌های علم و فناوری سلامت در دولت مردمی از ۱۰ به ۱۷ پارک/ افتتاح ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه حوزه سلامت در استان زنجان
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از افزایش تعداد پارک‌های علم و فناوری سلامت در دولت مردمی از ۱۰ به ۱۷ پارک و توسعه اکوسیستم علم و فناوری در کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، یونس پناهی در آیین افتتاح همزمان ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت با عنوان یادگار ابراهیم با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر بهداشت از استان زنجان با بیان اینکه امروز ۱۰ پروژه حوزه سلامت در این استان افتتاح می‌شود، گفت: مرکز تخصصی سوانح و سوختگی و بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان به همراه چندین پروژه بهداشتی، آموزشی و پژوهشی دیگر آماده خدمت‌رسانی است.

وی با اشاره به افتتاح پارک علم و فناوری سلامت استان زنجان، از افزایش تعداد پارک‌های علم و ناوری از ۱۰ به ۱۷ پارک علم و فناوری خبر داد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی دارای اکوسیستم علم و فناوری شده‌اند و می‌توانیم شاهد توسعه دانشگاه‌های نسل ۳ در کشور باشیم.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: امروز همچنین دو خوابگاه دانشجویی در زنجان و همچنین بخش دیالیز، چندین خانه بهداشت و مرکز جامع خدمات سلامت افتتاح می‌شود و برای این پروژه‌ها در مجموع ۵۰۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.

گفتنی است با حضور سرپرست ریاست جمهوری، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر بهداشت و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت، ۶۷۸ پروژه حوزه سلامت سراسر کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم صبح امروز (شنبه ۲ تیرماه) به صورت همزمان و از طریق ارتباط زنده تصویری، افتتاح شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *