دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان کرمان با ۱۳۴ نفر از نمازگزاران جمعه

14:37 - 01 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۲۰۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی استان کرمان با ۱۳۴ نفر از نمازگزاران جمعه
مسئولان قضایی استان کرمان در نخستین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در مصلای امام علی (ع) به درخواست‌ها و مشکلات قضایی و حقوقی ۱۳۴ نفر از نمازگزاران رسیدگی کرده و دستورات قضایی لازم برای رفع این مشکلات را صادر کردند.

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان بابیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم است، گفت:رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه اعضای شورای معاونین دادگستری کل استان و مدیران سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی در نخستین روز از هفته قوه قضاییه با حضور در مصلای امام علی (ع) به درخواست‌ها و مشکلات قضایی و حقوقی ۱۳۴ نفر از نمازگزاران رسیدگی کرده و دستورات قضایی لازم برای رفع این مشکلات را صادر کردند.

محمدباقر اسلامی اظهار داشت:دیدار چهره به چهره مقامات ارشد قضایی استان با مردم کرمان؛ به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به ویژه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان و میعادگاه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان برگزار شد و همزمان با این دیدار، مدیران ارشد قضایی در جای جای استان به درخواست‌های مردم رسیدگی کردند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت:در مرکز استان این دیدار در قالب میز خدمت با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان، دادستان کرمان؛ مدیرکل ثبت اسناد واملاک؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی؛ مدیرکل پزشکی قانونی؛ دادستان نظامی؛ مدیران اداره کل زندان‌ها؛ سازمان بازرسی و جمعی از معاونان دادگستری برگزار شد.

وی افزود:میز خدمت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان نیز به صورت مستمر در طول سال در قالب طرح مصلحین و حکمین قرآنی در محل برگزاری نماز جمعه کرمان باهمکاری سازمان بسیج حقوقدانان برگزار می‌شود و این دیدار در هفته قوه قضاییه با گستردگی و حضور تعداد بیشتری از مقامات قضایی صورت می‌گیرد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کرمان بیان داشت:در سال گذشته ۱۲۳ هزار و ۹۸ مورد ملاقات مردمی در استان کرمان انجام شده است که از این تعداد ۲۴ هزار و ۷۵۶ مورد ملاقات مردمی در مرکز استان انجام شده است که از این تعداد نیز دو هزار و ۶۴۰ مورد با رئیس کل دادگستری استان کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *