کنعانی: اقدام دولت کانادا خوش‌خدمتی به رژیم صهیونیستی است

10:36 - 01 تير 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۱۶۱
کنعانی: اقدام دولت کانادا خوش‌خدمتی به رژیم صهیونیستی است
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام ضد ایرانی دولت کانادا، تاکید کرد که سپاه پاسداران هر روز مقتدرتر و سربلندتر از قبل خواهد بود.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت کانادا را علیه سپاه پاسداران از نظر حقوق بین‌الملل مردود خواند.

کنعانی گفت: اقدام دولت کانادا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از منظر موازین و اصول پذیرفته شده حقوق بین‌الملل مردود و از نظر اثر، بی‌ارزش است، اما به روشنی گویای اوج خوش‌خدمتی دولتمردان این کشور به رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: از کارگزاران و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی عجیب و دور از انتظار نیست که در اوج نسل‌کشی فلسطینیان و کشتار زنان و کودکان فلسطینی از سوی رژیم جنایتکار صهیونیستی در غزه، بزرگترین نیروی ضد تروریستی جهان را تروریستی بنامند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: و البته تاریخ و وجدان‌های بیدار بشری این مدعیان دروغین حقوق بشر و شرکای حقیقی جنایت علیه بشریت را در کنار جنایتکاران صهیونیست و تروریست‌ها یاد خواهند کرد و بی‌تردید سپاه پاسداران هر روز مقتدرتر و سربلندتر از قبل و خار چشم دشمنان ایران و اسلام باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *