کاهش هزینه‌ها و ارتباط مستقیم؛ دستاورد شبکه‌های اختصاصی نامزد‌ها

20:36 - 31 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۹۰۸۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کاهش هزینه‌ها و ارتباط مستقیم؛ دستاورد شبکه‌های اختصاصی نامزد‌ها
اصحاب رسانه با حضور در استودیو‌های نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از نزدیک به بازدید از امکاناتی که معاونت مجازی سازمان صدا و سیما برای نامزد‌ها تهیه کرده است، پرداختند.

خبرگزاری میزان - اصحاب رسانه چهارشنبه، ۳۰ خرداد همزمان با حضور مهمانان مختلف و حضور آن‌ها در استودیو‌های نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برای بازدید به محل استودیو‌های تلوبیون رفته و از نزدیک با امکاناتی که معاونت مجازی سازمان صدا و سیما برای نامزد‌ها تهیه کرده بازدید و با مدیران مختلف مصاحبه کردند.

خبرگزاری آنا که علاوه بر انتشار اخبار به صورت تخصصی بر روی گزارش‌ها و اخبار دانشجویی و فن آوری فعالیت می‌کند از فعالیت استودیو‌ها گزارش تصویری و ویدیویی تهیه کرد و با حمیدرضا ملاموسی زاده، قائم مقام و رئیس ستاد انتخابات معاونت فضای مجازی گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری‌های، ایران پرس و برنا نیز ضمن تهیه گزارش با مدیران معاونت فضای مجازی گفتگو‌های اختصاصی گرفتند.

با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و فعالیت شبکه‌های اختصاصی نامزد‌ها ساختمان استودیو‌های تلوبیون هر روز میزبان مدیران بخش‌های مختلف سازمان است روز گذشته نیز میزبان عابدینی معاون امور استان‌ها، مظفری، مدیر کل مرکز طرح، برنامه و بودجه رسانه ملی و علوی وفا، مدیر کل برنامه ریزی و نظارت حوزه ریاست بود.

عابدینی، معاون امور استان‌ها با اشاره به شرایط ویژه این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به شهادت آیت‌الله رئیسی و نبود فرصت برای سفر‌های استانی و برنامه‌ریزی‌های معمول نامزد‌ها سازمان تصمیم گرفت با عاملیت معاونت مجازی امکانات بیشتری نسبت به دوره‌های قبل در اختیار نامزد‌ها قرار دهد.

وی ادامه داد: هدف دیگر ما کاهش هزینه‌ها و بستر سازی ارتباط نامحدود نامزد‌ها با مردم بود تا رای‌دهندگان بتوانند یک انتخاب آگاهانه داشته باشند.

عابدینی در پایان از زحمات و هماهنگی معاونت فضای مجازی، معاونت صدا و معاونت فنی قدردانی کرد

از سوی دیگر استودیو نامزد‌ها نیز میزبان افراد مختلفی بود.

جلیلی

برنامه‌های روز گذشته استودیو سعید جلیلی بیشتر در حوزه اقوام و ادیان اقلیت بود به طوری که حضور رئیس شورای شهر چابهار و همراهان وی با لباس بلوچی جلوه خاصی به فضای استدیو‌ها داده بود.

رحیم جدگال در گفت‌وگو با روابط عمومی تلوبیون حضور در انتخابات را وظیفه ملی دانست و اظهار کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین قومیت‌ها و اقلیت‌های دینی است در چند سال اخیر فعالیت‌های تجزیه طلبانه به اوج خود رسیده است. ما سنی‌ها و بلوچ‌ها به همراه برادران شیعه خود در این انتخابات شرکت خواهیم کرد تا اعلام کنیم ایران برای همه ادیان و اقوام است و هیچکس نمی‌تواند بین ما اختلاف به وجود آورد.

مهمانان روز گذشته این استودیو رحیم جدگال، عضو شورای شهر چابهار، میثم فرج الهی، استاد دانشگاه، مرتضی قوامی، عضو کمیته محیط زیست ستاد، مهرداد قطره سامانی، کارشناس حوزه آب و منابع طبیعی، غلامحسین آقایا، مسئول کارگروه کشاورزی ستاد و روح الله ایزدخواه، نماینده مجلس شورای اسلامی بودند.

قالیباف

استودیو قالیباف مانند روز‌های قبل میزبان نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی بود که در میزگرد‌های تخصصی برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری را مورد ارزیابی قرار می‌دادند.

احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در گفت‌وگو با روابط عمومی تلوبیون این اقدام معاونت مجازی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همه سازمان‌ها و نهاد‌ها که در جریان مشارکت مردم اثر گذار هستند باید در این روز‌های باقیمانده فعالیت‌های خود را بیشتر کنند.

وی ادامه داد: حساس‌ترین و مهم‌ترین سازمان در این حوزه صدا و سیما است و شرایط امروز به گونه‌ای است که معاونت مجازی نقش اصلی را در این مسئله دارد. فضای مجازی در زندگی مردم آنقدر تاثیر گذار است که می‌تواند میزان مشارکت را به میزان قابل توجهی تغییر دهد حال این وظیفه مجموعه معاونت مجازی است که این موج را به وجود آورد پلتفرم‌هایی مانند تلوبیون نقش مهمی در این بین دارند.

سهیل یحیی زاده، کارشناس فناوری نیز در گفت‌وگو با روابط عمومی تلوبیون اختصاص شبکه اختصاصی برای نامزد‌ها را یک ابداع جدید و اثرگذار دانست و گفت: با وجود این شبکه‌های اختصاصی دیگر نامزدی نمی‌تواند ادعا کند که فرصت برای تشریح برنامه‌های خود نداشته است تلوبیون پلتفرمی به اندازه ایران است که حتی استفاده از آن هیچ هزینه‌ای برای مخاطب ندارد این یعنی ایجاد یک بستر مناسب برای حضور پر شور مردم.

میرتاج‌الدینی و علی زنجانی از نمایندگان ادوار مجلس نیز مهمان استودیو قالیباف بودند.

پزشکیان

با توجه به برگزاری چند همایش و حضور پزشکیان در اصفهان استودیو نامزد اصلاح طلبان علاوه بر پخش برنامه‌های ضبط شده به صورت مستقیم همایش‌ها را پوشش داد.

استودیو‌های زاکانی، قاضی‌زاده و پورمحمدی مانند روز‌های قبل برنامه‌های ضبط شده را روی آنتن فضای مجازی پخش کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *