ابهام در انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی/ شکایت اعضا برای ابطال انتخابات پرحاشیه

15:47 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ابهام در انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی/ شکایت اعضا برای ابطال انتخابات پرحاشیه
با وجود اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بعد از مدت‌ها بلاتکیلفی امروز رئیس خود را شناخت ابهامات و شائبه‌هایی زیادی درباره صحت این انتخابات پرحاشیه مطرح می‌شود.

خبرگزاری میزان - انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حالی امروز برگزار شد و با ریاست عباس ناطق‌نوری به پایان رسید که شائبه‌های زیادی پیرامون آن طی روز‌های گذشته مطرح می‌شد و امروز در روز انتخابات به اوج خود رسید.

گفته می‌شود یکی از نامزد‌های انتخابات شرایط مدیریتی لازم (۵ سال) را در کارنامه مدیریتی خود نداشته و نهایتاً ۲ سال سابقه داشته است که مورد غفلت مسئولان ذیربط قرار گرفته است.

از سوی دیگر این موضوع مطرح می‌شود که روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس در وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کرده، موضوعی که مورد تایید اسبقیان، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش هم قرار گرفت، اما وی این اتفاق را طبیعی دانست و عنوان کرد نمایندگان مجلس همواره دغدغه ورزش را دارند و به وزارتخانه رفت‌وآمد می‌کنند.

از سوی دیگر گفته می‌شود سوابق قهرمانی در آسیای یکی از نامزد‌ها دچار مشکل بوده چراکه این عنوان در رده سنی پیشکسوتان بوده و نمی‌تواند مورد وثوق در رده ملی و معتبر باشد، اما در لحظات آخر با مساعدت ویژه مورد تایید قرار گرفته است.

یکی دیگر از ابهاماتی که در اینخصوص مطرح می‌شود اتفاقات عجیبی است که شب قبل از انتخابات رخ داده که باعث شده برخی از اعضا شکایتی را در اینخصوص به مراجع ذیصلاح ارائه کنند و خواستار ورود نهاد‌های نظارتی در این باره شوند. 

با این شرایط به نظر می‌رسید این فدراسیون طی روز‌های پیش رو شاهد چالش‌های زیادی خواهد بود و شاید با شکایت اعضا مانند چند فدراسیونی که اخیراً رأی به ابطال انتخابات آن‌ها داده شده، انتخابات آن هم مردود اعلام شود، هرچند برخلاف رویه قبلی وزارت ورزش بلافاصله بعد از پایان این انتخابات حکم ریاست ناطق نوری را صادر و ابلاغ کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *