معاون قضایی دادگستری تهران به درخواست ۱۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

16:39 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۹۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی دادگستری تهران به درخواست ۱۰ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
معاون قضایی دادگستری کل استان تهران در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر دیدار بدون واسطه مردم با مسئولین در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با تعدادی از مراجعین و اصحاب ۱۰ پرونده قضایی ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان - کوروش زارعی معاون قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در دفتر مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان که در دادگستری استان تهران پرونده قضایی داشتند، به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

زارعی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه اظهار کرد: حسب برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته توسط مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، با حضور در این دفتر با تعدادی از اصحاب پرونده‌های کثیرالشاکی از جمله برخی موضوعات مرتبط با مفاسد اقتصادی، کلاهبرداری، تعاونی‌های مسکن و برخی موضوعات مرتبط با پرونده‌های شخصی افراد، به صورت چهره به چهره ملاقات شد.

وی افزود: برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری استان است که در راستای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد توجه و تاکید قرار گرفته و به طور مستمر فعالیت‌هایی در این زمینه انجام می‌شود. 

انتهای پیام/


برچسب ها: ملاقات مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *