رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

10:15 - 30 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۸۷۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای بازدید‌های میدانی و مستمر، به‌منظور بررسی عملکرد کمی و کیفی شعب و آگاهی از مشکلات و دیدار با همکاران قضایی و اداری در مجتمع‌های قضایی ۲۴گانه تهران بزرگ به صورت سرزده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد.  

خبرگزاری میزان- ربیع‌اله قربانی با حضور در مجتمع قضایی ارشاد در راستای اجرای برنامه عملیاتی دادگستری استان تهران و سیاست‌های تحولی محاکم با حضور در تمامی شعب این مجتمع و دیدار با همکاران قضایی و اداری، ضمن ارزیابی کیفیت رسیدگی‌ها، از اهم مسائل و مشکلات موجود آگاهی یافت و میزان وارده و موجودی شعب را مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازید با تاکید بر اجرای دستورالعمل حفظ كرامت و ارزش‌هاي انساني در قوه قضاييه، بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین به این مجتمع تخصصی توسط همکاران و عوامل پیرامون دستگاه قضایی از جمله ضابطین تاکید کرد.

رئیس کل محاکم تهران گفت: باید در راستای اصلاح مجرمین و رافت اسلامی از ظرفیت‌های موجود در نهاد‌های ارفاقی همچون مجازات‌های جایگزین حبس، پذیرش توبه، استفاده از پابند الکترونیک، عفو، تعویق و تعلیق مجازات، نظام آزادی مشروط بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در این بازدید به همراه معاونین قضایی _ ستادی در برنامه ملاقات مردمی این مجتمع قضایی شرکت کرد و ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با مراجعین دستورات و ارشادات لازم را در راستای حل مشکلات آنان ارائه کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *